جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دولت یازدهم به بخش گردشگری نگاه حمایتی دارد
    19 بهمن 1395 - 17:26
    شناسه : 34308
    0

    مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان گفت : دولت تدبیر و امید در حمایت از بخش گردشگری نگاه ویژه ای دارد . به گزارش «بامردم»، رضا علیزاده روز سه شنبه در جریان افتتاح پروژه های عمرانی بندرانزلی در اداره بنادر و دریانوردی گیلان اظهار کرد: از بین 44 پروژه سرمایه گذاری […]

    پ
    پ

    علیزاده - دولت یازدهم به بخش گردشگری نگاه حمایتی دارد - مدیرکل میراث فرهنگی گیلان

    مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان گفت : دولت تدبیر و امید در حمایت از بخش گردشگری نگاه ویژه ای دارد .

    به گزارش «بامردم»، رضا علیزاده روز سه شنبه در جریان افتتاح پروژه های عمرانی بندرانزلی در اداره بنادر و دریانوردی گیلان اظهار کرد: از بین 44 پروژه سرمایه گذاری در استان ، چهار پروژه شامل سه مجموعه اقامتی ، یک هتل سه ستاره ، یک هتل دو ستاره ، یک هتل آپارتمان و یک رستوران ممتاز ، اعتباری افزون بر 62 میلیارد و 200میلیون ریال صرف شد که 18میلیارد ریال آن از محل تسهیلات بانکی بود.
    وی با اشاره به اینکه با افزایش این تعداد هتل میزان تخت های اماکن اقامتی استان با افزایش 2500 تخت به رقمی بالغ بر 26 هزار و 500 تخت می رسد، افزود: علاوه بر این پروژه ها ، یکصد و 14 پروژه در دست اجرا شامل هتل در درجات مختلف ، هتل آپارتمان ، رستوران و خانه مسافر با سرمایه گذاری بخش خصوصی در گیلان در دست اجراست که توانسته سه هزار شغل برای افراد ایجاد کند .
    علیزاده با اشاره به اعطای 40 میلیارد ریال یارانه به بخش خصوصی از 93 تا نیمه اول امسال در راستای اجرای 48 طرح گردشگری در سطح استان تصریح کرد: با توجه به تاکیدات دولت تدبیر و امید در جهت استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران بخش خصوصی و جذب آنها ، بیش از یکصد و 20 پروژه نیمه تمام بخش گردشگری استان به اتمام رسیده و تحویل شهرداری ها شد .
    وی با اشاره به وجود 20 هزار هنرمند صنایع دستی در گیلان تاکید کرد: در دهه فجر امسال ، 9 پروژه صنایع دستی شامل مرکز خلاقیت و نوآوری روستایی در رودسر، بازارچه صنایع دستی در فومن ، 2 شرکت تعاونی صنایع دستی و دو فروشگاه صنایع دستی و همچنین چهار کارگاه در راستای تبدیل اشتغال انفرادی به گروهی افتتاح و به بهره برداری رسید و تا نوروز 96 نیز دو بازارچه صنایع دستی در رشت افتتاح می شود.
    در ادامه این مراسم سرپرست شهرداری بندرانزلی با اشاره به افتتاح 22 پروژه شهری در این شهر ساحلی با اعتباری افزون بر 58 میلیارد ریال اظهار کرد: جدول گذاری، لوله گذاری برای جمع آوری آب های سطحی ، نصب انواع کف پوش و زیرسازی معابر شهری ، روکش آسفالت ، محوطه سازی پارک جلوی دادگستری و ساخت سردیس شش فرمانده دفاع مقدس از جمله پروژه های شهرداری انزلی است .
    موسی فکور با اشاره به تکمیل فاز اول بوستان اختر کاویان با اعتبار 12 میلیارد ریال افزود: این محوطه به صورت نهری رو باز با منظری نامناسب بود و با توجه به نارضایتی مردم از شرایط موجود، با تبدیل آن به پارک با قابلیت هایی چون مسیر ویژه دوچرخه سواری و ورزش صبحگاهی و شامگاهی فضای مناسبی برای مردم این منطقه ایجاد شد .
    وی یاد آور شد: مساحت کل این پروژه ، 19 هزار و 200 متر مربع است که در فاز اول هشت هزار و 650متر مربع به افتتاح و به بهره برداری رسید .
    به گزارش خبرنگار ایرنا با حضور استاندار گیلان و جمعی از مدیران کل، پروژه های عمرانی اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان و پروژه های شهری بندرانزلی افتتاح و به بهره برداری رسید.
    بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است و بندرگاه آن قدمتی بیش از یکصد سال دارد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.