×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

7845

با مردم: چندی پیش بود که محمدحسین قربانی، نماینده مردم آستانه در گزارشی با خبرگزاری بامردم به انتقاد از عملکرد مدیرعامل آب منطقه ای گیلان پرداخت و گفت: به دلیل وجود مشکل کم آبی در حوزه انتخابیه اش به شدت از مدیرکل آب منطقه ای گیلان گله مند است.

مجید نیکخوی، اما در واکنش به این اظهارات،  با بیان اینکه من فرد علمی هستم و اصلا سیاسی نیستم، اظهار کرد: ضمن تشکر از قضاوت نماینده محترم مجلس که با توجه به محدودیت های منابع بیشترین خدمت در حوزه جغرافیای آستانه ارائه شده است؛ امید است با پی گیری ها و کمک های موثر و قابل توجه نمایندگان مجلس این شرکت بتواند در جهت جلب رضایتمندی مردم شریف، متدین و انقلابی منطقه به تکلیف خود به بهترین شکل عمل کند.

مدیر عامل آب منطقه ای گیلان تاکید کرد: در این راستا برای رسیدن به اهداف، این شرکت از عنایات و توجه های خداپسندانه همه مسئولان از جمله نمایندگان محترم بهره می گیرد.

وی با بیان اینکه بیشترین اعتبار را امسال آستانه اشرفیه به خود اختصاص داد، تصریح کرد: علی رغم وجود اعتبار مصوب یکسری پروژه ها مثل تکمیل دریچه ها و سازه های باقی مانده از واحد عمرانی “دی چهار” که کاملا در منطقه آستانه اشرفیه واقع شده است؛ سد لاستیکی دهنه سر با بیش از چند میلیارد تومان اجرایی شده است.

نیکخو با اشاره به محدودیت های منابع مالی خاطرنشان کرد: محدودیت های منابع مالی با پی گیری های دولت تدبیر و امید به سرانجام رسیده است.

وی تاکید کرد: بزرگترین ایستگاه پمپاژ گیلان یعنی ایستگاه پمپاژ تمچال بدون هیچ اعتباری فقط با پی گیری های آب منطقه ای گیلان و دولت تدبیر و امید به مرحله بهره برداری رسیده است.

مدیر عامل آب منطقه ای گیلان با بیان اینکه این پروژه ها در تاریخ آبیاری گیلان بی سابقه است، تصریح کرد: در سالی که به نام “اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل” نامگذاری شده است، عملا گام های موثری در این راستا از سوی آب منطقه ای گیلان به عنوان بخشی از خدمتگزاران مردم بزرگوار منطقه به عمل می آید.

نیکخو با اشاره به اینکه پروژه هایی مانند لایروبی بیش از سایر مناطق در محدوده آستانه اشرفیه انجام شده است، تاکید کرد: تعمیرات ایستگاه پمپاژ، نصب و راه اندازی ایستگاه پمپاژ جدید و سایر پروژه هایی که در صورت نیاز لیست دقیق آنها در دسترس می باشد، همگی از فعالیتهای خوب دولت تدبیر و امید در منطقه آستانه اشرفیه است که با کمک همه عوامل از جمله نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی امید است این منطقه با ارائه خدمات ارتقا یابد و به تعالی برسد.//خزر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.