شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • به خاطر رضایت نماینده جریان دولت احمدی نژاد در رودسر سرنوشت مدیریت شهرستان به حالت تعلیق درآمده است | مخالفت با تغییر فرماندار
    20 بهمن 1395 - 16:32
    شناسه : 34536
    0

    مجمع اصلاح طلبان، اعتدالگرایان و حامیان دولت تدبیر و امید شهرستان رودسر در نامه‌ای سرگشاده به استاندار گیلان ضمن انتقاد از دخالت‌های نماینده این شهرستان در امور اجرایی خواستار تداوم حضور امیر جانبازی در پست فرمانداری و توجه بیشتر استاندار گیلان به نظرات همفکران دولت در این جغرافیا شدند. در این نامه که نسخه‌ای در […]

    پ
    پ

    سرگشاده - به خاطر رضایت نماینده جریان دولت احمدی نژاد در رودسر سرنوشت مدیریت شهرستان به حالت تعلیق درآمده است | مخالفت با تغییر فرماندار -

    مجمع اصلاح طلبان، اعتدالگرایان و حامیان دولت تدبیر و امید شهرستان رودسر در نامه‌ای سرگشاده به استاندار گیلان ضمن انتقاد از دخالت‌های نماینده این شهرستان در امور اجرایی خواستار تداوم حضور امیر جانبازی در پست فرمانداری و توجه بیشتر استاندار گیلان به نظرات همفکران دولت در این جغرافیا شدند.

    در این نامه که نسخه‌ای در اختیار بامردم قرار گرفته آمده است:

    استاندار محترم استان گیلان جناب آقای دکتر نجفی

    قطعاً یکی از اصلی‌ترین وظایف مقامات عالی سیاسی-اجرایی دولت آقای دکتر روحانی در استان‌ها باید رفع موانع و محدودیت‌های مدیریتی و به کار گماری نیروهای همسوی دولت در نیل به اهداف و سیاست‌های آن در استان باشد. در بزنگاه‌های حساس این مقامات عالی باید شجاعانه و با پرداخت هزینه‌های محتمل حتی گاه به ضرر خویش اما به سود سیاست‌های کلی دولت از تغییرات لازم حمایت نموده و از مقابله با سیاست‌های تخریبی مدیران ناکارآمد دوره آقای احمدی نژاد و یا عزل آنها واهمه نداشته و عرصه را بر افراطیون اقتدارگرا تنگ نمایند.

    شمشیر داموکلس برکناری بالای سر فرماندار

    تاکنون آنچه در تصمیم گیری‌های مربوط به شهرستان رودسر ازسوی استانداری گیلان شاهد بوده‌ایم دقیقاً عکس آن چیزی است که در بالا به آن اشاره کرده‌ایم. برای کسب رضایت نماینده افراطی جریان دولت احمدی نژاد در شهرستان رودسر مسئولین استانداری بیش از یک سال است که سرنوشت مدیریت شهرستان را به حالت تعلیق رها کرده و در این میان شهر و شهروندان آن تاوان ضعف مدیریت مسئولین استانداری و تذبذب در تصمیم گیری ایشان را می‌پردازند. فرمانداری که هر روز با شایعه‌ای جایگاه فعلی‌اش را موقت دانسته و  این عدم ثبات را چونان شمشیر داموکلس بر بالای سر خویش می‌بیند چگونه می‌تواند در فکر برنامه ریزی درازمدت و تدوین سیاست‌های اجرایی و نظارت بر عملکرد ادارات و نهادهای شهرستان باشد و جز سپری کردن امور روزمره از دستش چه بر می‌آید؟

    عزل و نصب‌های مدیران مخالف دولت در رودسر در میان بی توجهی استانداری

    عدم اعتنای مسئولین استانداری به هشدارهای مکرر نیروهای اعتدال گرا و اصلاح طلب و دلسوزان دولت در شهرستان در خصوص ضرورت اعمال تغییرات بنیادی در سطح مدیران کل استان، برخی از این مدیران را چندان جسور ساخته که با دور زدن استانداری و نادیده گرفتن فرمانداران به عنوان عالی‌ترین مقام دولتی شهرستان، راسا اقدام به عزل و نصب روسای مراکز آموزش عالی… در شهرستان نموده‌اند.

    استفاده ازحامیان جریان افراطی ضد دولت

    در این میان استانداری محترم گیلان هیچ متوجه عواقب این امر و افول جایگاه عالی خود در انظار عامه و در بین نیروهای سازمانی خویش نبوده و نیست. غالب مدیران ابقا شده دولت پیشین تصور می‌کنند که دولت آقای دکتر روحانی جز میان پرده‌ای از نمایش پیشین نیست و سررشته امور چنان از دست استانداری خارج است که به راحتی می‌توانند فرماندار یک شهر را نادیده گرفته و حامیان جریان افراطی ضد دولت را به کارگمارند.

    ما وظیفه خویش می دانیم که پیامدهای این شیوه مدیریت و سیاست گذاری ناکارآمد را گوشزد کرده وبا جابجایی فرماندار کنونی تا زمان انتخابات پیش رو مخالفت نموده و تأثیر این بی عملی و تذبذب در تصمیم گیری مسئولین استانداری را در تضعیف روحیه فرماندار و جایگاه مدیریتی او یادآور شویم.

    گر نگیرد به گوش رغبت کس                                          بر رسولان پیام باشد و بس.


    پایگاه خبری تحلیلی با مردم :انتشار مطالب خبری و یادداشت های دریافتی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.