جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بالغ بر 75 تا 80 درصد از اراضی لاهیجان قابل بهره برداری است
    24 فروردین 1395 - 13:30
    شناسه : 3456
    0

    اختصاصی بامردم/کاظم کسرایی صبح امروز در نشست مشترک با ریاست دانشگاه آزاد لاهیجان: بالغ بر 75 تا 80 درصد از ارازی لاهیجان قابل بهره برداری است/ با توجه به امکانات و توانمندی های دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان روی آن حساب ویژه ای باز کرده ایم. به گزارش خبرنگار خبرگزاری با‌مردم از لاهیجان، فرماندار لاهیجان […]

    پ
    پ

    23farvardin (2)

    اختصاصی بامردم/کاظم کسرایی صبح امروز در نشست مشترک با ریاست دانشگاه آزاد لاهیجان: بالغ بر 75 تا 80 درصد از ارازی لاهیجان قابل بهره برداری است/ با توجه به امکانات و توانمندی های دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان روی آن حساب ویژه ای باز کرده ایم.

    به گزارش خبرنگار خبرگزاری با‌مردم از لاهیجان، فرماندار لاهیجان گفت: امروزه در اکثر شهرها از فرصت‌ها و امکانات و منابع خدادادی آن استفاده می‌شود؛ شهرستان لاهیجان به دلیل وجود منابع و امکانات گوناگون فرصت های مناسبی برای پیشرفت دارد.

    کاظم کسرایی افزود:  شهرستان لاهیجان هم اکنون 170 هزار نفر جمعیت، و مجموعه مساحتی بالغ بر 407 کیلومتر مربع دارد که از این میزان مساحت بیش از  312 کیلومتر مربع آن به زراعت و باغبانی چای و برنج اختصاصی دارد.

    وی ادامه داد: این در حالی است که شهرستان همجوار با دارا بودن بیش از 700 کیلومتر مربع وسعت فقط حدود 100 کیلومتر مربع آن قابل استفاده است؛ یعنی در لاهیجان بالغ بر 75 تا 80 درصد از اراضی قابل بهره برداری است اما در همین شهرستان مجاور ما این میزان زیر 20 درصد است و این نعمتی است که خداوند به شهرستان لاهیجان اعطا کرده که هم در درآمد مردم هم کسب و کار هم در اقتصاد و رفاه شهرستان لاهیجان تاثیر دارد.

    فرماندار لاهیجان اظهار کرد: در سال جدید سال اقتصاد مقاومتی تصمیم داریم با استفاده از این نعمت های خدادادی به عنوان ابزاری مناسب و موثر در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی استفاده کنیم.

    وی افزود: انشاا… با کمک دولت و دانشگاه، در راستای توسعه شهرستان لاهیجان که شهر علمی نیز می باشد قدم موثری برداریم.

    کسرایی با اشاره به اینکه در شهرستان لاهیجان هم‌اکنون حدود 20 هزار دانشجو در حال تحصیل هستند گفت: این رقم نشان می‌دهد همانطور که جمعیت شهرستان زیاد است جمعیت علمی شهرستان نیز قابل ملاحظه است. الحمدا… این جمعیت علمی ظرفیت مناسبی برای شهرستان محسوب می‌شود که ما با توجه به امکانات و توانمندی های دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان روی آن حساب ویژه ای باز کرده ایم.

    23farvardin (6) 23farvardin (1)

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.