×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 17 خبر

23farvardin (7)

اختصاصی بامردم/ کنگره ۸۰۰۰ شهید والامقام استان گیلان در تاریخ ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ در تالار علامه حزین لاهیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بامردم از لاهیجان، کاظم کسرایی فرماندار لاهیجان صبح امروز در جلسه ای مشترک با هیات رییسه دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در روز های اخیر شاهد اتفاق بزرگی در استان در خصوص برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید استان گیلان بوده ایم که تا ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این کنگره هر ساله در یکی از استان های کشور برگزار می‌شود که امسال خوشبختانه در گیلان علاوه بر کنگره اصلی که مدت ۴ روز در استان برگزار می‌شود در ۱۶ شهرستان استان نیز یادواره هایی در حال برگزاری است.

فرماندار لاهیجان ادامه داد: برای هرکدام از این کنگره های شهرستانی نامی انتخاب شده است که برای شهرستان لاهیجان «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دفاع مفدس» انتخاب شده است.

وی افزود: وظیفه سپاه فقط یک لباس فرم نظامی نیست، دفاع از انقلاب اسلامی است. سپاه یکی از ارگان های اصلی انقلاب است .

خداوند را شاکریم که این افتخار نصیب ما شده است که با توجه به ظرفیت‌ها، توانایی، آمادگی و همچنین شایستگی شهرستان، لاهیجان به عنوان آخرین برگزار کننده یادواره شهرستان ها و ماه عسل یادواره های شهدای دیگر شهرستان های استان انتخاب شده است

کسرایی تصریح کرد: در جلسات هماهنگی یادواره تصمیم بر آن شد تا برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این کنگره ماندگار آن را در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان در تاریخ ۹ اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ برگزار کنیم.

فرماندار لاهیجان سخنران این کنگره را سردار علی عبدالهی معرفی کردند

در پایان رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان ضمن ابراز خرسندی از میزبانی این واحد دانشگاهی در کنگره ۸۰۰۰ شهید والامقام استان گیلان گفت: به راستی ایران عزیز اسلامی مان هرچه دارد از برکت رشادت ها و مجاهدت های شهدا و ایثارگران بوده و هم‌اکنون این واحد دانشگاهی شهدای گرانقدری را در خود جای داده است که به امید خدا در ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ شاهد برگزاری سومین یادواره شهدای گمنام دانشگاه خواهیم بود.

23farvardin (8) 23farvardin (3) 23farvardin (1) 23farvardin (6)

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.