×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

سرهنگ ناصر پورکریمی - خانه‌دارشدن محرومان هدیه انقلاب است | ۹۰واحد مسکونی برای محرومین در لاهیجان ساخته می شود - سپاه لاهیجان

فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان در حاشیه افتتاح مسکن محرومین در روستای بارکوسرا بخش رودبنه با بیان اینکه خانه دار شدن محرومان هدیه انقلاب اسلامی است گفت: در راستای سیاست های محرومیت زدایی سپاه پاسداران در حال ساخت تعداد ۷۸ واحد مسکونی در شهرستان لاهیجان هستیم، که تاکنون ۴۰ واحد به بهره برداری رسیده است.

به گزارش «بامردم»، سرهنگ ناصرپورکریمی با بیان اینکه ۱۹ واحدمسکونی محرومین از ۹۰ واحد مسکونی وعده داده شده در راستای سیاست های محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز گذشته و همزمان با دهه مبارک فجر در شهرستان لاهیجان به بهره برداری رسید گفت: تعداد هفتاد و هشت واحد در حال ساخت هستیم که ۴۰ واحد تاکنون افتتاح شده و برای هر واحدمسکونی نیز ۲۰ میلیون تومان هدیه مقام معظم رهبری تعلق میگیرد.

وی با بیان اینکه این واحدها با مشارکت و کمک شورای بخش رودبنه به بهره برداری رسید گفت: برای هر واحد مبلغ یک میلیون تومان کمک کردند و البته کمک های مردمی نیز در این پروژه وجود دارد.

سرهنگ پاسدار ناصر پورکریمی در ادامه با بیان اینکه اگر شرایط جوی مناسب باشد تعداد ۱۵ واحد دیگر را نیز تا ایام عید نوروز تحویل خواهیم داد گفت: ۱۲ نفر دیگر در صف ۹۰ تایی واحدهای مسکونی حضور دارند که آنهم توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) طی هفته آینده معرفی خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای این ۱۹ واحد که به بهره برداری رسیده، مبلغ ۳۸۰ میلیون تومان هدیه مقام معظم رهبری تعلق گرفته است گفت: برای هر واحد مبلغ ۱۷میلیون تومان نیز خود مددجویان کمک کردند و مبلغ ۲۲ میلیون هم کمک خیرین بوده است.

وی در پایان افزود: تعداد ۶ واحد در بخش مرکزی شهرستان لاهیجان و ۱۳ واحد نیز در بخش رودبنه به بهره برداری رسیده است.


 منبع: لاهیجان | انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.