سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41412 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نیکفر : گفتم استاندار در انتهای برف در استان حضور نداشته نه از ابتدای آن!!
    21 بهمن 1395 - 15:22
    شناسه : 34840
    0

    اگرچه نماینده لاهیجان تحریف اظهارات خود را ناشی از یک اشتباه سهوی می داند اما، در خصوص ادعای جدید خود مبنی بر عدم حضور استاندار در انتهای بحران برف هم تاکنون مستندی ارائه نکرده است. به گزارش «بامردم»، پس از ماجرای بحران برف پنجشنبه گذشته و بالا گرفتن انتقادات ارکان مختلف دولتی و اداری و […]

    پ
    پ

    به بیل شدن نیکفر نماینده لاهیجان 4 - نیکفر : گفتم استاندار در انتهای برف در استان حضور نداشته نه از ابتدای آن!! - عباسی و نیکفر

    اگرچه نماینده لاهیجان تحریف اظهارات خود را ناشی از یک اشتباه سهوی می داند اما، در خصوص ادعای جدید خود مبنی بر عدم حضور استاندار در انتهای بحران برف هم تاکنون مستندی ارائه نکرده است.

    به گزارش «بامردم»، پس از ماجرای بحران برف پنجشنبه گذشته و بالا گرفتن انتقادات ارکان مختلف دولتی و اداری و نمایندگان از یکدیگر، ماجرای انتشار گفتگویی از ذبیح الله نیکفر، نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل نیز به جمع حواشی بحران برف اضافه شد. خبرگزاری منتشر کننده گفتگو با نیکفر درحالی با انتشار این جمله از سوی وی که استاندار گیلان در ابتدای بحران برف در استان حضور نداشته به این حواشی اضافه کرد که این موضوع واکنش معاون عمرانی استاندار گیلان و حتی فرماندار لاهیجان را نیز به همراه داشت.

    حجت شعبان‌پور، معاون هماهنگی امور عمران استاندار گیلان در نخستین واکنش به اظهارات نماینده لاهیجان گفته بود: مدعی بود که استاندار گیلان از ابتدای بحران برف در استان حضور نداشت در حالی که محمدعلی نجفی از ابتدای برف در گیلان بود.

    پس از این واکنش، صبح امروز نیز سید محمد احمدی، فرماندار لاهیجان در گفتگویی با بیان اینکه دکتر محمدعلی نجفی، استاندار گیلان ساعت چهار صبح اولین روز بارش برف در دفتر خود با وی تماس گرفته است اظهارات نیکفر را تکذیب کرد.

    حال پس از انتشار این واکنش، ذبیح الله نیکفر در گفتگویی با خبرنگاران ضمن تکذیب سخنان منتشر شده از قول خود گفت: ماجرا از این قرار بوده است که بنده در گفتگویی با خبرگزاری مذکور، متذکر شدم که استاندار گیلان در انتهای بحران برف در استان حضور نداشته است، در حالی که این خبرگزاری گفتگوی بنده را به این صورت منتشر کرد که بنده گفته ام در ابتدای بحران برف، استاندار گیلان در استان حضور نداشته است!

    وی با بیان اینکه خبرگزاری منتشر کننده این گفتگو پس از این ماجرا خبر را از خروجی خود حذف کرده است، تاکید کرد: در همین راستا اطلاعیه ای نیز منتشر خواهم کرد.

    اگرچه نماینده لاهیجان تحریف اظهارات خود را ناشی از یک اشتباه سهوی می داند اما، در خصوص ادعای جدید خود مبنی بر عدم حضور استاندار در انتهای بحران برف هم تاکنون مستندی ارائه نکرده است.

    خزرانلاین

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.