جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آخرین جلسه هماهنگی یادواره موضوعی ۸۰۰۰شهید استان گیلان برگزار شد
    25 فروردین 1395 - 15:32
    شناسه : 3502
    0

    آخرین جلسه هماهنگی یادواره موضوعی ۸۰۰۰شهید استان گیلان با عنوان « ورزش و دفاع مقدس » و با محوریت شهید محمود آتش و پوش و ۲۳۰ ورزشکار شهید استان گیلان در سالن ورزشی شهید محمد آتش پوش برگزارشد. به گزارش خبرگزاری بامردم ، در این جلسه که مدیر کل ورزش و جوانان گیلان نیز حضور […]

    پ
    پ

    photo_2016-04-13_16-27-30

    آخرین جلسه هماهنگی یادواره موضوعی ۸۰۰۰شهید استان گیلان با عنوان « ورزش و دفاع مقدس » و با محوریت شهید محمود آتش و پوش و ۲۳۰ ورزشکار شهید استان گیلان در سالن ورزشی شهید محمد آتش پوش برگزارشد.

    به گزارش خبرگزاری بامردم ، در این جلسه که مدیر کل ورزش و جوانان گیلان نیز حضور داشت رحیم حیدری فرماندار آستانه اشرفیه با توجه به اهمیت موضوع از اعضای جلسه درخواست کرد که آخرین برنامه های خود و اقدامات انجام شده را به اطلاع اعضا برسانند.

    در این نشست پس از اعلام « محمد رضا باهنر» نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به عنوان سخنران ویژه مراسم یادواره موضوعی« ورزش و دفاع مقدس »به حاضران در باره سین برنامه و جزئیات مراسم بحث و گفتگو گردید و ضمن تاکید بر اقدام سریع در نصب پرده های راهنما در مبادی ورودی شهر ، کنترل ترافیک و هدایت میهمانان و پارک خودرو و… تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.