پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41436 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • با تلفیق فن و هنر می توانیم به اهداف اصلی سما دست یابیم
    25 فروردین 1395 - 19:34
    شناسه : 3504
    0

    به گزارش خبرگزاری بامردم؛ جواد نجار تمیزکار، دبیر جشنواره فیلم صد ثانیه ای سما یکی از مهم ترین اهداف برگزاری این دوره از جشنواره را تبیین «مهارت محوری» و «کارآفرینی» از زبان هنر عنوان نمود و خاطرنشان کرد: امروزه «مهارت محوری» و «کارآفرینی» از مهم ترین برنامه هایی است که باید در دستور کار متولیان […]

    پ
    پ
    1460552584_0000
    به گزارش خبرگزاری بامردم؛ جواد نجار تمیزکار، دبیر جشنواره فیلم صد ثانیه ای سما یکی از مهم ترین اهداف برگزاری این دوره از جشنواره را تبیین «مهارت محوری» و «کارآفرینی» از زبان هنر عنوان نمود و خاطرنشان کرد: امروزه «مهارت محوری» و «کارآفرینی» از مهم ترین برنامه هایی است که باید در دستور کار متولیان امر قرار گیرد؛ چرا که با توجه به معضل بیکاری که جامعه با آن درگیر است، تربیت نیروی فنی و تکنسین بهترین راه مبارزه با چالشی به نام بیکاری است است که امروز گریبانگیر جوان و جامعه ماست و همه باید به اندازه توان مان بستر این کار را فراهم نماییم. با توجه به اینکه یکی از اهداف اصلی سما «مهارت محوری» و «کارآفرینی» می باشد و با همین انگیزه در حال فعالیت است، لذا بر آن شدیم از دریچه هنر به این موضوع بنگریم و باورمان این است که زبان هنر تاثیرگذاری و مانایی بیشتری خواهد داشت و می توانیم با استفاده از ابزار هنری مثل فیلمسازی مشوق بسیار خوبی برای جامعه بوده و به ترغیب اندیشه های خلاق به مباحث فنی بپردازیم و انگیزه کار و نشاط را در جوانان مستعد بهره ور نماییم.

    تمیزکار شکوفایی استعدادهای هنری دانشجویان و دانش آموزان سمایی را از اهداف دیگر این جشنواره برشمرد که می تواند منجر به کشف استعدادهای بالقوه آنان گردد. این مدرس دانشگاه افزود:  باید کاری کنیم که دانش آموزان و دانشجویان ما بتوانند از تمام استعدادهایی که در آنها نهفته است نهایت استفاده را ببرند. تا آنجایی که در آینده شاهد حضور بازیگران موفق و یا فیلمسازان زبده از بین همین عزیزان مان در سطح کشور باشیم و این برای ما از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. رئیس مرکز آموزشی فرهنگی سما لاهیجان و سیاهکل در ادامه خاطرنشان کرد که سما علاوه بر این بخش در حوزه های دیگر از قبیل ورزش، سلامت، محیط زیست و حتی در مباحث سیاسی هم برای دانش آموزان و دانشجویان برنامه های ویژه ای تدارک دیده و در پی شکوفایی استعدادهای آنان می باشد و امیدواریم که روزی بتوانیم شاهد موفقیت عزیزان مان در سطح کشور باشیم و آرزومندیم که روزی چرخ های عظیم تولید، صنعت، ورزش، هنر، سیاست و … به دست عزیزانمان بچرخد.
    تمیزکار در پایان سخنانش از همکاری گرم و صمیمانه معاونت فرهنگی سازمان سما و همچنین شورای سیاستگذاری سما استان گیلان در جهت هر چه پربارتر برگزار شدن این رویداد هنری قدردانی نمود.

    خاطرنشان می شود که جشنواره فیلم صدثانیه ای برای اولین بار در سطح سازمان سما در تاریخ 15 اردی بهشت در سما لاهیجان برگزار می گردد.

    ثبت دیدگاه

    1 دیدگاه برای “با تلفیق فن و هنر می توانیم به اهداف اصلی سما دست یابیم”
    1. عجبا!
      چه خبر از اقای پرنام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.