سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41419 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • امیدوارم قانون حذف یارانه‌بگیران توسط شورای نگهبان برگشت بخورد
    26 فروردین 1395 - 8:50
    شناسه : 3522
    0

    نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل گفت: دولت چگونه مشخص کند که کاسب‌ها یا پزشکان و یا تاجران در سال بیش از ۳۵ میلیون تومان درآمد دارند یا خیر. به گزارش خبرگزاری بامردم؛ ابوذر ندیمی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایلنا با اشاره به مصوبه روز گذشته مجلس در […]

    پ
    پ

    نماینده مردم لاهیجان و سیاهکلنماینده مردم لاهیجان و سیاهکل گفت: دولت چگونه مشخص کند که کاسب‌ها یا پزشکان و یا تاجران در سال بیش از ۳۵ میلیون تومان درآمد دارند یا خیر.

    به گزارش خبرگزاری بامردم؛ ابوذر ندیمی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایلنا با اشاره به مصوبه روز گذشته مجلس در خصوص حذف یارانه ۲۴ میلیون نفری گفت: پیشنهاد دولت این نبود و طبیعی است که با آن مخالفت کنند. در واقع صحبتهای آقای پورابراهیمی که گفتند دولت در کمیسیون موافق بود ولی الان مخالف است درست نیست زیرا پیشنهاد دولت تغییر پیدا کرده است.

    وی ادامه داد: دولت در عدد که ۲۴ میلیون نفر بود مخالفتی نداشت اما در ذیل آن نظر دولت تامین نشد زیرا شرایطی که برای حذف افراد یارانه‌بگیر تعیین شده کار دولت را بسیار سخت کرده است.

    عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: دولت چگونه مشخص کند که کاسب‌ها یا پزشکان و یا تاجران در سال بیش از ۳۵ میلیون تومان درآمد دارند یا خیر. درمورد مشاغل آزاد و یا ایرانی‌های خارج از کشور چگونه می‌خواهند این رقم را مشخص کنند. بسیاری از افرادی که اکنون در خارج از کشور هستند برای درس خواندن به آنجا سفر کرده ‌اند و با مشقت زیادی زندگی می‌کنند و به صرف اینکه در خارج هستند نمی‌توان یارانه آنها را حذف و یا آنها را پردرآمد حساب کرد.

    ندیمی در پایان گفت: به نظر می‌رسد در این مصوبه ظلمی در حق افرادی که دارای شغل آزاد هستند و کارمند دولت نیستند شده است که امیدوارم شورای نگهبان آن را برگرداند.

    انتهای پیام/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.