×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

«ساسان عادلی» به عنوان سرپرست نمونه انجمن سینمای جوان لاهیجان در گیلان معرفی شد.

 به گزارش «با مردم»، نشست سرپرستان و معاونان انجمن سینمای جوان گیلان ظهر امروز با حضور نادر معصومی مدیر استانی و دبیر منطقه دو انجمن سینمای جوانان ایران تشکیل شد.

در نشست مذکور ساسان عادلی به دلیل فعالیت خوب خود در انجمن سینمای لاهیجان به عنوان سرپرست نمونه این نهاد در گیلان معرفی شد و مورد تجلیل قرار گرفت.13941219000531_PhotoA

عادلی علاوه بر ساخت فیلم از سال ۸۲ به تدریس کارگردانی و فیلمنامه‌نویسی در انجمن سینمای جوان لاهیجان پرداخت و از اعضای شورای سیاست‌گذاری دومین جشنواره فیلم و عکس دریای دوستی «کاسپین» در سال جاری است.

عادلی از سال ۷۵ در انجمن سینمای جوان لاهیجان مشغول به فعالیت بوده و از سال ۹۱ تاکنون سرپرست انجمن سینمای جوان دفتر لاهیجان است.

به گزارش «لاهیجان»، دفتر انجمن سینمای جوان لاهیجان پنج فیلم کوتاه از تولیدات خود را به پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم سبز ارسال کرد.

فیلم‌ «چای‌ساز» ساخته نواب محمودی، فیلم‌های «رد»، چگونه باور کنم، قطره‌های زندگی و خانه من، ساخته میثم پاینده به جشنواره مذکور ارسال شدند.

پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم سبز به منظور ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست با ابزار و بیان هنری و نیز شناسایی آثار ارزشمند به حفاظت محیط زیست و توسعه آگاهی مردم در این حوزه با گستره بین‌المللی توسط سازمان حفاظت محیط زیست از ۲۴ تا ۳۱ اسفند در تهران برگزار می‌شود.

منبع:فارس/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.