×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

عباسی - وقتی وزیر سابق احمدی نژاد به کمک ذبیح نیکفر می آید! -

عباسی به سخنان نماینده لاهیجان نیز اشاره و خاطر نشان کرد: اوضاع لاهیجان اوضاع بحرانی و فاجعه باری بود، آقایان چرا مانع فریادهای نماینده لاهیجان می شوند؟ آیا وقتی ایشان کوتاهی ها را می بیند نباید فریاد بزند؟

به گزارش «بامردم»، اسد الله عباسی با اشاره به سخنان معاون سیاسی استاندار، صحبت های او را فرار به جلو برشمرد و اظهار داشت: مطرح کردن موضوع شهردار املش و مقصر نشان دادن مدیر راهداری گزینه های انحرافی ای است که آقای احمدی پور مطرح کرده اند و با بیان آن تصمیم به عوام فریبی و منحرف کردن ذهن مردم دارند.

وی خاطر نشان کرد: آیا نخبگان گیلان متوجه نمی شوند که راهداری مسئول راه های بین شهری بوده و نواقص و کمبودهای شهری ربطی به راهداری ندارد، آیا فاجعه و بحران برف در خمام، لولمان، لاهیجان و سیاهکل ربطی به راهداری داشته و یا ضعف مدیریت است؟

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان با بیان اینکه معاونان سیاسی و عمرانی استاندار می خواهد ضعف مدیریتی خود را بپوشانند اظهار کرد: مردم واقعیت ها را می بینند، چرا سعی دارند کوتاهی ها را به گردن مدیران انداخته و خود را عاری از هر خطا عنوان کنند.

عباسی همچنین تاکید کرد: آقایان در حد اختیارات خود صحبت کنند، من قانون گذار هستم و نظارت بر اجرای صحیح قانون و رسیدگی به درخواست ها مردمی و پاسخگویی به آنان از وظایف تعریف شده بنده است، برخی از صحبت های مطرح شده از سوی معاونین استاندار در حد اختیارات و وظایف آنان نیست و بهتر است در حد و قواره خودشان صحبت کنند.

وی در ادامه به ادعای معاون عمرانی استاندار در خصوص جلسه روز سه شنبه هفته گذشته نیز اشاره کرد و افزود: این ادعا کذب محض است، بنده سه شنبه هفته گذشته گیلان نبوده و در مجلس بودم و در عین حال اطلاعات بنده حتی از حضور و سخنان آقایان کاملا دقیق است و از تمامی موضوعات اطلاع صحیح دارم.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان همچنین با اشاره به حضور خود در رشت گفت: من از نزدیک عمق فاجعه و کمبودها را حس کردم و از نزدیک با مردم سخن گفتم اما بعد از گذشت دو روز حتی زمانی که جلسه ی اضطراری روز شنبه را در لاهیجان برگزار کردیم هیچ اثری از حضور معاون عمرانی استاندار برای نظارت بر فاجعه و بحران سیاهکل نبود.

عباسی به سخنان نماینده لاهیجان نیز اشاره و خاطر نشان کرد: اوضاع لاهیجان اوضاع بحرانی و فاجعه باری بود، آقایان چرا مانع فریادهای نماینده لاهیجان می شوند؟ آیا وقتی ایشان کوتاهی ها را می بیند نباید فریاد بزند؟

وی با بیان اینکه سخنان مطرح شده بنده در جایگاه رئیس مجمع نمایندگان استان بوده و هدفم دفاع از حقوق تضعیف شده ی مردم گیلان است خاطرنشان کرد: قطعا هفته ی آینده وزرای کشور، نیرو و راه و شهرسازی باید پاسخ گو ضعف های مدیریتی و کمبودهای زیرساختی این استان باشند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود متذکر شد: ناگفته ها و اسناد و مدارکی از دخالت معاون سیاسی استاندار گیلان در حمایت از کاندیدهای خاص دارم که حتی از طریق مدیران اجرایی شهرستان رودسر و املش قصد دخالت بر انتخابات گذشته را داشتند و اگر لازم باشد مستندات را افشا خواهم کرد و حقایق را به مردم خواهم گفت.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان افزود: عملکرد معاون سیاسی استاندار در ماه های اخیر نشان دهنده ی تصاحب شوراهای اسلامی شهر شهرستان های گیلان و مهندسی انتخابات است فلذا آقایان بدانند من و همکارانم اجازه ی سو استفاده به هیچ کدام از مسئولان را نخواهیم داد و اگر هر کدام از ما خلافی ببینیم تذکر داده و ناظر بر عملکردها هستیم.

عباسی با بیان اینکه نقد بر عملکرد مدیران وظیفه مردم و نمایندگان مردم است تصریح کرد: آقایان به جای مقصر نشان دادن دیگر مدیران استان پاسخ گو عملکرد خود به مردم باشند و کوتاهی هایشان را با مظلوم نمایی پاسخ ندهند، گزارش عملکردها باید شفاف و روشن مطرح شود.

وی همچنین تاکید کرد: در عجبم آقایان با آن همه سابقه اجرایی در برابر انتقاد بر عملکرد خود، چرا اینگونه برآشفته شدند و برای دفاع از عملکرد؛ آدرسهای غلط به مردم می دهند.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در پایان سخنان خود خطاب به فرماندار املش نیز متذکر شد: به فرماندار املش توصیه می کنم پا را از گلیم خود فراتر نگذاشته و به جای بازی با الفاظ متشابه و مترادف به فکر رفع مشکلات مردم باشد، نباید فرمانداری را با ریاست حزب سیاسی اشتباه گرفت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.