جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نمایش ویژه فیلم سینمایی ایستاده در غبار در لاهیجان
    23 بهمن 1395 - 11:03
    شناسه : 35474
    0

    انجمن سینمای جوان شهرستان لاهیجان با همکاری کانون بسیج هنرمندان شهرستان لاهیجان اقدام به نمایش فیلم سینمایی ( ایستاده در غبار ) با موضوع زندگی سردار جاوید اثر احمد متوسلیان اثر شاخص سینمای دفاع مقدس ساخته محمد حسین مهدویان کرده است. به گزارش «بامردم»، این فیلم قرار است روز دوشنبه 25 بهمن ماه راس ساعت […]

    پ
    پ

    انجمن سینمای جوان شهرستان لاهیجان با همکاری کانون بسیج هنرمندان شهرستان لاهیجان اقدام به نمایش فیلم سینمایی ( ایستاده در غبار ) با موضوع زندگی سردار جاوید اثر احمد متوسلیان اثر شاخص سینمای دفاع مقدس ساخته محمد حسین مهدویان کرده است.

    به گزارش «بامردم»، این فیلم قرار است روز دوشنبه 25 بهمن ماه راس ساعت شانزده و سی دقیقه عصر در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان به نمایش گذاشته شود که حضور کلیه علاقمندان به سینما در این جلسه آزاد می باشد.

    قابل ذکر است که فیلم سینمایی ایستاده در غبار در مدت زمان صد دقیقه یکی از موفق ترین و شاخص ترین فیلم های سینمایی دو دهه اخیر سینمای ایران با موضوع دفاع مقدس می باشد که با نگاهی شاعرانه و متفاوت به زندگی سردار احمد متوسلیان از فرماندهان شاخص هشت سال جنگ تحمیلی می پردازد .
    این سردار جاوید اثر در سال 1361 در لبنان توسط نیروهای نظامی اشغالگر قدس ربوده شد و تاکنون اثری از ایشان به دست نیامده است.
    این فیلم در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در بهمن 94 ضمن کاندیدا شدن در یازده بخش موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره گردید.

    در غبار - نمایش ویژه فیلم سینمایی ایستاده در غبار در لاهیجان - اخبار لاهیجان

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.