پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • لاهیجان به عنوان یکی از نامزدهای پایتخت کتاب ایران مطرح است
    24 بهمن 1395 - 10:30
    شناسه : 35621
    0

    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان گفت: در سومین دوره انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران ، شهرستان لاهیجان به عنوان یکی از ۲۰ شهر نامزد پایتخت کتاب ایران مطرح است. به گزارش «بامردم»، نگار نادری افزود: در سومین دوره انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران از ۱۰۲شهر که برنامه ها و فعالیت های […]

    پ
    پ

    نادری - لاهیجان به عنوان یکی از نامزدهای پایتخت کتاب ایران مطرح است - پایتخت کتاب

    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان گفت: در سومین دوره انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران ، شهرستان لاهیجان به عنوان یکی از ۲۰ شهر نامزد پایتخت کتاب ایران مطرح است.

    به گزارش «بامردم»، نگار نادری افزود: در سومین دوره انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران از ۱۰۲شهر که برنامه ها و فعالیت های خود را به دبیرخانه ارسال کرده اند، پس از داوری، شهرستان لاهیجان به عنوان نامزد یکی از ۲۰ شهر منتخب شده است.
    وی خاطرنشان کرد: رویداد انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران با هدف کمک به توسعه پایدار فرهنگی و اجتماع‌ محور شهرها، انسجام‌بخشی به فعالیت‌های فرهنگی در شهرها با محوریت کتاب و کتاب‌خوانی، کشف، جذب، ساماندهی و بهره‌گیری از امکانات و ظرفیت‌های محلی و بومی برای ترویج کتاب‌خوانی و تقویت برنامه‌ریزی و نگاه به آینده برگزار می‌شود.
    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان اظهار داشت: عنوان پایتخت به شهری اعطا می‌شود که از نظر هیات داوران، بهترین و موثرترین برنامه را برای ترویج کتاب‌خوانی ارائه کرده و تضمین‌های لازم را برای اجرای آن داده باشد.
    وی تصریح کرد: شهر منتخب علاوه بر دریافت لوح تقدیر از مقامات عالی‌رتبه کشوری، مجموعه‌ای از تسهیلات، اعتبارات و منابع فرهنگی را دریافت خواهد کرد.
    به گفته نادری، در شهرستان لاهیجان این طرح با هماهنگی و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری، فرمانداری و نهاد کتابخانه‌های عمومی اجرا می شود.
    لاهیجان در ۴۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است. تعداد کتابخانه های این شهرستان شش باب است و حدود ۵۰ هزار نسخه کتاب در کتابخانه های عمومی لاهیجان موجود است و حدود چهار هزار نفر عضو فعال این کتابخانه هستند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.