×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

از مردمیم و تنها ” با مردم ” زنده خواهیم ماند.

به حول و قوه الهی و در سایه توجهات خاصه ولی عصر(عج) افتخار داریم در نخستین روزهای سال یکهزارو سیصد و نود و پنج هجری خورشیدی آغاز فعالیت رسمی خبرگزاری ” با مردم ” را به مردم بزرگوار کشور و استانمان اعلام نمائیم.
این خبرگزاری مستقل، با هدف اطلاع رسانی سریع و صحیح در دنیای اخبار و عرصه روابط اجتماعی، پس از طی نمودن مراحل انجام کار خود به طور آزمایشی، آغاز فعالیت های رسمی اش را به مردم شریف و مخاطبین بزرگمهر خود اعلام می دارد که در ادامه به اهداف بلند آن نیز خواهیم پرداخت.
همانگونه که همه ی مخاطبان گرامی مستحضرند رشد ابزارهای الکترونیک و بنگاه های خبری در بازار نشر اطلاعات، بسیار فراوان شده اند و ارزان بودن هزینه انتقال اطلاعات، سبب شده برخی خبرگزاری ها بدون در نظر گرفتن رابطه منطقی با متن و بطن جامعه، تنها منتقل کننده ی دیتاهای موجود باشند و تحلیل مردم شناسانه ای نسبت به کالای خبر نداشته باشند.
با احترام به کلیه همکاران محترم این حوزه، خبرگزاری” با مردم ” همانگونه که از اسم آن پیداست در نظر دارد با رویکردی مردم سالارانه و دینی با رعایت تمام چهارچوب های قانونی موجود در نظام جمهوری اسلامی ایران به ادامه فعالیت های ” مردم محور ” خود مشغول باشد. پایگاه خبری، تحلیلی، اجتماعی که افتخار دارد در بهار سال” اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل “عنوان نماید کلیه فعالیت های آن در سال جدید بر اساس پیش برد شعار سال جاریست که از سوی رهبر فرزانه نظام صادر شده است و در سالهای آینده نیز با حفظ دکترین ” مردم محور ” خود آرمانهای سازندگی کشور و صیانت از منافع مردم و جامعه را دنبال خواهد نمود.
پایگاه خبری ” با مردم” بر خود می بالد جایگاهی باشد تا در مسیر دادخواهی خود از مطالبات حقه مردم، پایگاهی را برای آنان فراهم نماید که به عنوان پلی مابین مردم و سازه های مدنی جامعه، کمک نماید تا به عنوان رکن چهارم دموکراسی در تحقق شعارهای مردم سالارانه نظام مقدس فعال بماند.
این مجموعه کاملا آزاد و مستقل بوده، وابسته به هیچ دسته و گروهی نیست و نخواهد بود و تنها به صدا و ندای مردمی می اندیشید که این پایگاه را برای سبد منابع خبری خود انتخاب می کنند، به صداقت آن اعتماد پیدا خواهند نمود و تنها خط قرمز ما نیز قوانین جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر معظم انقلاب می باشد.
در همین راستا این مجموعه خبری با بهره گیری از بهترین کارشناسان موجود امر و دقیق ترین روش های ممکن در راه رسیدن به اهدافی که برای خود تعیین نموده حرکت می نماید و امیدوار است مردم و مخاطبان فرهیخته نیز ضمن اغماض از کاستی های احتمالی، ما را از نظرات صاحب خود بی بهره نگذاشته و برای رسیدن به اهداف ذیل یاریمان فرمایند.

۱.حفظ آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، عمل به منویات مقام معظم رهبری و احترام به خون شهیدان وطن
۲.سرعت و صحت در امر اطلاع رسانی اخبار و اطلاعات
۳.رعایت اصل بی طرفی در خبررسانی های متنوع اجتماعی و سیاسی
۴.رعایت حق تقدم منافع عمومی مردم بر منافع شخصی این پایگاه خبری
۵.کوشش برای ارائه درست ترین تحلیل ها از موارد مطروحه آتی
۶.بهره گیری از تمام فرصت های موجود جهت نیل به توسعه پایدار کشور

در پایان با بهره گیری از تمام امکانات موجود در سطح استان گیلان بار دیگر دست کمک به سوی تمام مردم استانمان دراز می کنیم، هرچند اعتقاد داریم با توجه به ابزارهای الکترونیک نوین، مرزهای جغرافیایی در گستره خبر و اطلاع رسانی معنایی ندارد و همه ایران سرایمان است.
این پایگاه خبری مفتخر است باشعار” از مردمیم و تنها با مردم زنده خواهیم ماند ” در خدمت تمام مردم کشورمان خصوصا مردم بزرگمنش استان گیلان است تا با تلاش مضاعف و همسو با دیگر نیروهای صالح جامعه به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نزدیکتر شویم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.