شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • صد و سومین جلسه کانون عکس لاهیجان برگزار می شود
    25 بهمن 1395 - 15:28
    شناسه : 35812
    0

    انجمن سینمای جوانان ایران دفتر لاهیجان صد و سومین جلسه کانون عکس لاهیجان را برگزار می نماید. به گزارش «بامردم»،  این جلسه قرار است روز چهارشنبه بیست و هفتم بهمن ماه ساعت چهارونیم الی شش عصر در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان برگزار شود. حضور کلیه عکاسان و علاقمندان به عکاسی در […]

    پ
    پ

    سینما جوان لاهیجان - صد و سومین جلسه کانون عکس لاهیجان برگزار می شود - اخبار لاهیجان

    انجمن سینمای جوانان ایران دفتر لاهیجان صد و سومین جلسه کانون عکس لاهیجان را برگزار می نماید.

    به گزارش «بامردم»،  این جلسه قرار است روز چهارشنبه بیست و هفتم بهمن ماه ساعت چهارونیم الی شش عصر در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان برگزار شود.

    حضور کلیه عکاسان و علاقمندان به عکاسی در این جلسه آزاد می باشد.

    از برنامه های این هفته کانون عکس لاهیجان می توان به «نکاتی درباره عکاسی ورزشی از مهرداد گرامی»، «ارائه مبحثی ویژه درباره عکاسی از محمدرضا صفابخش» نمایش عکسهای حاضرین در جلسه و نقد و بررسی این آثار با حضور محمدرضا صفابخش مدرس و کارشناس باسابقه عکاسی و کمیل شریفی مدرس و عکاس فعال شرق گیلان اشاره کرد.

    قابل ذکر است که کانون عکس لاهیجان با مدیریت : محمد تقی لون آمیز عکاس و فیلمساز و هنرمند با سابقه لاهیجانی زیر نظر انجمن سینمای جوانان ایران – دفتر لاهیجان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان بیش از چهار سال است که چهارشنبه ها هر دو هفته در میان برگزار می شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.