×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

جواد نجار تمیزکار - برف گذشته یکی از کم سابقه ترین بارش ها بود | یکی از مشکلات بحران برف سقوط درختان بود | برنامه ریزی لازم بمنظور جایگزینی درختان قطع شده انجام گرفته - جواد نجار تمیزکار

نائب رئیس شورای شهر لاهیجان گفت: برخی از کمبودها در برف اخیر باعث شد آنطور که باید خدمت رسانی مطلوب انجام نشود و من به نوبه خود از مردم عذرخواهی می کنم

به گزارش «بامردم»، جواد نجار تمیزکار در پنجاه و چهارمین جلسه شورای شهر لاهیجان، ضمن تسلیت ایام سوگواری بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س)، افزود: ایام غمبار فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، اسوه زنان عالم ایام ارزشمندی برای بازخوانی سیره و آموزش های نورانی ایشان است و امیدواریم از آموزه های ایشان در زندگی بصورت عینی و عملی ، بهره مند شویم.
وی با اشاره به حضور حماسی مردم لاهیجان در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، تصریح کرد: بار دیگر شاهد خلق حماسه‌ای تاریخی و ستودنی از سوی مردم همیشه در صحنه لاهیجان بودیم، حضوری پرشور که باصلابت‌تر از هر سال همراه با جای جای ایران اسلامی رقم خورد.

وی خلق این حماسه تاریخی را نشان از ایثار، وفاداری، عظمت و اقتدار ملت بزرگ ایران اسلامی و تعصب ملت غیور کشورمان به امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری و آرمان های انقلاب اسلامی عنوان نمودند .
جواد نجار تمیزکار به بحران برف اخیر اشاره و افزود: هر چند از ابتدای بارش برف کلیه عوامل ستاد بحران و پرسنل خدوم شهرداری با تجهیزات و ماشین آلات اقدامات خود را آغاز کردند ولی چند نکته باعث شد که برنامه ریزی های انجام شده بطور کامل محقق نگردد.

وی گفت: یکی از مشکلات بحران برف سقوط درختان بود، هرچند مطالعه علمی و اقدامات و پیگیری خوبی توسط اعضای شورای شهر و شهرداری بمنظور شناسایی درختان خطر آفرین در سطح شهر با حضور یک تیم علمی دانشگاهی متشکل از اساتید خبره در این زمینه انجام گرفت و بسیاری از این درختان شناسایی ، علامتگذاری و قطع شده بود و در حین اجرای این طرح با بارش برف روبرو شدیم و با کمال تأسف تعدادی از این درختان در ساعات ابتدایی بارش برف سقوط کردند و علاوه بر آن باعث اختلال در امر بازگشایی معابر شدند .

تمیزکار تصریح کرد: برنامه ریزی لازم بمنظور جایگزینی درختان قطع شده توسط تیم علمی فضای سبز شهرداری انجام گرفته و همزمان با روز درختکاری در اسفند ماه اجرا می شود.

عضو شورای شهر لاهیجان از دیگر نکته های حائز اهمیت در بحران برف را بی سابقه بودن بارش اخیر عنوان و افزود: برف گذشته یکی از کم سابقه ترین بارش ها نه به لحاظ کمی بلکه به لحاظ کیفی در چندین سال اخیر بود و خسران زیادی به مجموعه شهری وارد شد.

وی با قدردانی از شهردار لاهیجان و عوامل ستاد بحران شهرداری و پرسنل زحمتکش شهرداری لاهیجان بویژه واحدهای خدمات، فضای سبز، آتش نشانی، عمران و همه عزیرانی که دست به دست هم دادند و با غیرت، مردانگی و عرق به خدمت در برودت هوا حضور داشتند و بصورت شبانه روزی مشغول فعالیت بودند ، افزود : هر چند شهرداری لاهیجان تلاش فراوانی به جهت تسریع در بازگشایی و برف روبی معابر داشت ولی متاسفانه قطع برق و آب باعث شد که برخی افراد در فضای مجازی همه مسئولیت را به شهرداری معطوف نمایند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر با تقدیر از همکاری و پیگیری مجدانه فرماندار شهرستان لاهیجان و سایر مسئولین و همچنین حضورگرم شهرداری های همجوار در بحران برف اخیر ، اظهار داشت : از سعه صدر و صبوری مردم در مشکلات بوجود آمده ناشی از بارش برف تشکر میکنم .

وی گفت: اگر چه شهردار و پرسنل زحمتکش شهرداری از همان ساعات اولیه با جان و دل پای کار بودند و شایعات و دروغ پراکنی های زیادی در فضای مجازی از عدم حضور شهردار و پرسنل زحمتکش شهرداری در فضای مجازی بود، اما برخی از کمبودها باعث شد آنطور که باید خدمت رسانی مطلوب انجام نشود و من به نوبه خود از مردم عذرخواهی می کنم .

وی ابراز امیدواری نمود با شناسایی ضعف ها و کمبودها و آسیب شناسی و مطالعه علمی، با توسعه زیرساختها و افزایش تجهیزات و امکانات شاهد کاهش مشکلات ناشی از حوادث غیر مترقبه باشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.