×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 17 خبر

photo 2017 02 15 14 20 34 - جناب عباسی، حد ما چقدر است؟ - سید محمد علوی

جناب نماینده عزیز این واژه مهندسی انتخابات که بیان می کنید، چه معنی می دهد؟ چگونه استفاده از همین واژه توسط رقیب، در سال۸۸ و در زمان استقرار دولت پاکدست از مصداقهای بارز فتنه گری تلقی میشد!

جرقه این یادداشت زمانی در ذهنم خورد، که اگر خوب به یاد داشته باشم حدود یکماه قبل نماینده محترم مردم شریف شرقی ترین شهرستان گیلان در مجلس شورای اسلامی ،که سابقه وزارت دولت پاکدست را دارد در سلسله حملات همسویان و رسانه هایشان به مدیران دولت تدبیر و امید استان ، شروع به تخریب و تهدید مدیرکل محترم سیاسی و انتخابات استانداری گیلان نمود و فرمودند؛  شنیده ام مدیر کل سیاسی استانداری گیلان برنامه ای را برای دهیاران گذاشتند! که اولاً انتظار این بود با توجه به حادثه ای درگذشت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام برنامه لغو می شد و دوماً مشخص شود مسئول سیاسی استانداری گیلان به دنبال چه اهدافی است؟ و از شورای تامین استان تقاضای ساماندهی اینگونه جلسات را داشتند! در آن مقطع به احترام در پیش بودن دهه وحدت آفرین فجر و شاید هم استنباطم این بود نقل قولها و یک کلاغ چهل کلاغ از صحبت این نماینده منعکس شده است، چون قاعدتاً برگزاری یک جلسه رسمی توسط یک مسئول سیاسی با دهیاران محترم که بازوان اجرایی دولتند امری طبیعی و منطقی بود.، علیرغم آنکه در آموزه های دینی مان آمده وقتی دیدی برادر مومنتان در جایگاه مظلوم قرار گرفته سکوت جایز نیست، در حمایت از دوست عزیزمان  جناب آقای پراوزان کوتاهی کردم . هر چند ایشان آنقدر بزرگ و گرانقدرند که نیاز به دفاع برادر کوچکتر خود ندارد.  ولی اتفاق جدید چند روز پیش حمله و توهین مجدد نماینده محترم اینبار به معاون سیاسی استاندار جناب آقای احمدی پور و متهم کردن این عزیز به اقدام برای مهندسی انتخابات ، من را بر آن داشت سکوت را بشکنم و چند سطری قلم بزنم.

ایشان براحتی  با تکیه بر  سبقه تدریس خود به مانند یک معلم ریاضیات علاوه بر  متهم کردن مسئولین شریف به سیاسی کاری و مهندسی  انتخابات و کم کاری در ماجرای بحران برف اخیر..، وارد درس حد و انتگرال شده و  با این مضمون ؛که آقایان در حد اختیارات و در حد و قواره خودشان صحبت کنند ! اظهار نظر کردند . دیالوگی که شایسته هیچ مسئول و مدیری در جمهوری اسلامی نبوده ونیست .حال چقدر این اظهار نظرها به برکناری شهردار و یارغار این عزیز مربوط است ما نمی دانیم و وارد آن ماجرا نمی شویم. سوالم اینجاست جناب نماینده محترم ، اگر معاون سیاسی استاندار یا مدیرکل سیاسی و انتخابات استان درباره موضوعات سیاسی و بر مبنای سیاستهای کلان دولت مستقر و قانونی و اطلاع رسانی از اقدامات و پیشرفتها و امید بخشیدن به مردم صحبت نکند و جلسه نگذارد ، باید بابت چه موضوعاتی ورود کنند؟ شاید انتظار جنابعالی این است که این آقایان بمانند دلواپسان پایدار چی نسبت به تخریب دولت کمر همت ببندند و مورد رضایت جنابعالی فراهم آورند. جناب نماینده عزیز این واژه مهندسی انتخابات که بیان می کنید ،چه معنی می دهد؟ چگونه استفاده از همین واژه توسط رقیب ،در سال۸۸ و در زمان استقرار دولت پاکدست از مصداقهای بارز فتنه گری تلقی میشد! آیا واقعاً برای گفته هایتان مدرک مستند و محکمه پسند دارید؟ و اگر دارید چرا در جای خودش بیان و ارائه نمی دهید و این موضوع را در سایتها و افکار عمومی منعکس کردید. اگر آقایان احمدی پور و پراوزان که بی شک از  دلسوزترین و سلامت ترین یاران انقلاب در استان می باشند ،  مهندس انتخابات بودند ! چگونه نتوانستند اختلاف چند ده تایی رای جنابعالی با رقیب اعتدالگرایتان را در حوزه انتخاباتی رودسر و املش در ۷ اسفند ۱۳۹۴ مهندسی نمایند؟ البته هیچ بر جنابعالی خرده نمی گیرم، چون شما هم دنبال رو تفکر رئیس دولتی بودید و هستید که با تهیه فیلم و ضبط صدا دنبال فضاسازیهای ذهنی خود بود. یاد نمونه استانی اتفاق زشتی افتادم در  سال ۱۳۹۰ ،که  معاون سیاسی غیر بومی استاندار غیر بومی وقت ، در دولت عدالت محور پاکدست ، فایل صوتی مکالمه خصوصی خود را بدون اجازه و با هدف تخریب پدر معنوی استان حضرت آیت الله قربانی ضبط و پخش نمود و شما و خیلی از دلواپسین این زمان ، مجیزگویان همچنین مدیرانی بودید! همه ایرانی هستیم ولی  بر کلمه غیر بومی به این دلیل تاکید کردم که قدرت آن را نداشتید ، استاندار و معاون بومی برایمان به ارمغان بیاورید و بدتر آنکه بعنوان وکیل مردم حتی تذکری به حرکت غیر اخلاقی آن مسئول دولت مهرورز ندادید! حال اما به همت یاران تدبیر و گروه های سیاسی دیار میرزا،  نماینده عالی دولت در استان ، معاونین و تقریباً تمامی فرمانداران و بخشداران استان از هم استانی های خودمان هستند و باید به وجودشان افتخار کنیم هرچند بی نقص نیستند. همواره گفته اند قطاری که در حال حرکت است مورد ضربات سنگ قرار می گیرد .در پایان از پروردگار متعال آرزو دارم بدور از تزویر و تخریب دیگران درحد و حدود خودمان برای آینده بهتر دیارمان نقش آفرینی کنیم.

سید محمد علوی – تدبیر شرق

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.