سه‌شنبه, 1 خرداد 1403 Monday, 20 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41770 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2384×
آمدیم با بهره‌گیری از ظرفیت موجود، فضای شهر را تغییر دهیم | باور دارم که حماسه دیگر در انتخابات سال 96 رقم خواهد خورد
  • 27 بهمن 1395 ساعت: 23:23
  • شناسه : 36323
    بازدید 13
    0

    بخشدار بندر کیاشهر گفت: مردم اطلاعات آماری خوبی از خدمات دولت تدبیر و امید طی سه سال گذشته به آنان داده نشده است و باید مردم از خدمات دولت طی این مدت آگاهی داشته باشند. به گزارش «بامردم»، حجت حاجی پور بابیان اینکه با تعامل و همدلی که در بخش بندر کیاشهر ایجادشده است در […]

    پ
    پ

    حجت حاجی پور 2 1 - آمدیم با بهره‌گیری از ظرفیت موجود، فضای شهر را تغییر دهیم | باور دارم که حماسه دیگر در انتخابات سال 96 رقم خواهد خورد -

    بخشدار بندر کیاشهر گفت: مردم اطلاعات آماری خوبی از خدمات دولت تدبیر و امید طی سه سال گذشته به آنان داده نشده است و باید مردم از خدمات دولت طی این مدت آگاهی داشته باشند.

    به گزارش «بامردم»، حجت حاجی پور بابیان اینکه با تعامل و همدلی که در بخش بندر کیاشهر ایجادشده است در جهت توسعه و آبادانی حرکت می‌کنیم خاطرنشان کرد: تعامل بهتر با توده های مردم و مسئولین بالاخص دهیاران و شوراهای اسلامی  در اولویت برنامه‌های بخشداری بندر کیاشهر است.

    وی با  اشاره به این سخن که  آمدیم با بهره‌گیری از ظرفیت موجود، فضای شهر را تغییر دهیم افزود: سرکشی مستمر به روستاها، نشست در مراکز دهستان‌های بخش بندر کیاشهر با حضور فرماندار، نماینده و مدیران شهرستانی در برنامه‌های ماست.

    بخشدار بندر کیاشهر ادامه داد: مدیران اگر از نزدیک با مسائل و مشکلات مردم آشنا شوند دلگرمی مردم بیشتر و همت مسئولین برای خدمت به مردم بالاتر خواهد رفت.

    وی بابیان اینکه جایی که فرماندار پای‌کار باشد به‌تبع آن بخشدار هم پای‌کار خواهد آمد تصریح کرد: این حضور میدانی می‌تواند برای دهیاران برای خدمت به مردم روستا یک الگو باشد و کارهای مربوط به حوزه روستایی خود را پی گیری کنند

    حاجی پور با اشاره به سخن که متأسفانه سهم عدم توسعه‌یافتگی به هر دلیلی در چهره شهر کیاشهر مشخص است تأکید کرد:با بهره‌گیری از توان همه مدیران و نماینده محترم و مردم، تلاش خواهیم کرد که بخش بندر کیاشهر را به جایگاه حقیقی خود برسانیم.

    بخشدار بندر کیاشهر درباره حضور پرشور واجدین شرایط داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در انتخابات سال ۹۶ گفت: هرکس که تعهد و تخصص خود را در خدمت به مردم می‌بیند باید به‌عنوان یک رسالت، پا به میدان انتخابات شورا بگذارد.

    وی بابیان این سخن که من باور دارم که حماسه دیگر در انتخابات سال ۹۶ رقم خواهد خورد تصریح کرد: مردم آنجا که احساس کنند باید حضور یابند نیازی به توصیه و سفارش کسی نخواهند داشت و پای میدان خواهند آمد.

    حاجی پور در ادامه افزود: مردم اطلاعات آماری خوبی از خدمات دولت تدبیر و امید طی سه سال گذشته به آنان داده نشده است و باید مردم از خدمات دولت طی این مدت آگاهی داشته باشند.

    وی افزود: در ۲۲ بهمن توفیق شد که اقدامات دولت را طی سه و سال چند ماه گذشته برای مردم خوب کیاشهر تشریح کنم.

    بخشدار بندر کیاشهر یادآور شد: در دولت تدبیر و امید تاکنون ۲۴۵ پروژه نزدیک به ۱۰۰ میلیارد تومان در بخش بندر کیاشهر سرمایه‌گذاری شده است که بیشتر این هزینه‌ها در بخش زیرساخت‌هاست.

    وی در خصوص چالش‌های سرمایه‌گذاری ماهیان خاویاری در انبار سر گفت: بنیاد مسکن با الحاق زمین و تغییر کاربری که مشخص خواهد شد ۲۰ هکتار از زمین منطقه انبار سر را به مردم این منطقه تحویل خواهد داد.

    حاجی پور در پایان افزود: طرح پرورش ماهیان خاویاری بااعتباری بالغ‌بر ۲۰۰۰ میلیارد ریال و با اشتغال‌زایی مستقیم ۱۰۰ نفر و ۵۰۰ نفر به‌صورت غیرمستقیم در زمینی به ابعاد ۴۵ هکتار در انبار سر توسط بنیاد جانبازان سرمایه‌گذاری می‌شود.


     منبع: جلال شرق | انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.