×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

82432245 71418210 - برخوردقانونی با متخلفان برداشت غیرمجاز شن و ماسه از رودخانه سپید رود - برداشت شن و ماسه

اجرای گشت مشترک و پایش کارگاه برداشت شن و ماسه در حوزه رودخانه سفیدرود بین یگان حفاظت استان و شهرستان رودبار.

به گزارش «بامردم»، مهندس آژ رئیس حفاظت محیط ریست شهرستان رودبار صبح امروز پرسنل یگان حفاظت محیطزیست استان دریک عملیات مشترک تمام واحدهای که پس از اخذ مجوز از محیطزیست استان در حال فعالیت وبرداشت شن وماسه بودند مورد پایش و کنترل دقیق نحوه فعالیت قرارگرفتند.
رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار گفت: در همین رابطه بعلت انجام تخلف در برداشت و عدم رعایت موارد تعیین شده در مجوز صادر از ادامه فعالیت ۲ کارگاه ممانعت بعمل امده و برای ۳ واحد دیگر اخطاریه زیست محیطی صادر گردید .
وی همچنین افزود: این ماموریت ها در راستای حفظ حراست از رودخانه های استان و در ادامه پایش کارگاه شن وماسه توسط یگان حفاظت محیطزیست تمام شهرستان ها در حال اجرا میباشد که با حضور کارشناسان یگان حفاظت و ریس و پرسنل شهرستان مرتبط در محل اجرای پروزه انجام خواهدشد.
بهروزآز در ادامه گفت:
رودخانه سفیدرود از مهمتریت رودخانه های استان گیلان و حوزه ابریز دریای خزر بوده و محل زندگی وزاداوری ابزیان داخلی و مهاجر دریای خزر الخصوصح ماهی سفید و خاویاری پر ارزش اقتصادی میباشد.
رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار درپایان گفت:بیشترین تخلف انجام شده توسط پیمانکاران در خصوص نحوه برداشت و عدم رعایت عمق و حجم برداشت و استفاده از بلدوزر در تخریب بستر فعال میباشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.