×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

وکلای دو دختر نوجوان که به اتهام قتل دوست مشترک شان در زندان بسر می برند، برای رهایی آنها از زندان درخواست تجدیدنظر کردند.آن ها می گویند به یکی از این دو دختر در زندان تجاوز شده است.

به گزارش خبرگزاری بامردم، دو دختر نوجوان که با ۱۹ ضربه چاقو دوست خود را به کام مرگ فرستادند برای آزادی شان بعد از دو سال زندان درخواست تجدید نظر دادند.

deff01fe52154f6b98ce52edf438b3db

مورگان گیسر ۱۴ساله و انیسا ویرر  ۱۳ ساله به اتهام قتل دوست ۱۲ ساله شان از ماه می سال ۲۰۱۴ در زندان بسر می برند، در حال مبارزه برای رهایی از بند قبل از برگزاری دادگاه بزرگسالان هستند. وکلای آنها سعی دارند این دو دختر نوجوان را تحت نظارت دادگاه از بند آزاد کنند، چراکه آنها معتقدند از نظر روانی نگران موکلان شان هستند. آنها بر این باورند که خارج از زندان بهتر می توان از نظر روحی و روانی از آنها مراقبت کرد. مورگان و انیسا نیز معتقدند که با آزادی شان برای سایرین خطری ندارند و به راحتی می توانند به آغوش خانواده بازگردند. وکیل یکی از دختران به دادگاه گفته است موکل اش سال گذشته در زندان مورد تجاوز قرار گرفته و این موضوع نگران کننده است. این دو دختر که در زمان وقوع جرم تقریبا ۱۲ سال سن داشتند دوست خود را بعد از یک مراسم تولد به جنگلی در نزدکی خانه میلواکی – قربانی – در ویسکانسین، امریکا برده اند و به طور وحشیانه به قتل رسانده اند. مورگان یکی از متهمان بعد از تشخیص بیماری اسکیزوفرنی در واحد روانی تحت معالجه قرار گرفته است. دادگاه در خصوص پرونده این دو دختر تصمیمی نگرفته و در حال بررسی و تحقیق است.

رکنا

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.