جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • شهردار لاهیجان از آمادگی کامل ستاد بحران شهری خبر داد
    28 بهمن 1395 - 21:24
    شناسه : 36560
    0

    شهردار لاهیجان از آمادگی کامل ستاد بحران شهری برای مقابله با بارش برف در لاهیجان خبر داد. به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد بحران شهرداری لاهیجان به «بامردم»،، سعید آگشته در جمع اعضای ستاد بحران شهرداری افزود: همه ما باید با تلاش مضاعف و شبانه روزی کاری کنیم که شهروندان و مردم که ولی نعمت […]

    پ
    پ

    آگشته 1 - شهردار لاهیجان از آمادگی کامل ستاد بحران شهری خبر داد - ghid[hk
    شهردار لاهیجان از آمادگی کامل ستاد بحران شهری برای مقابله با بارش برف در لاهیجان خبر داد.

    به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد بحران شهرداری لاهیجان به «بامردم»،، سعید آگشته در جمع اعضای ستاد بحران شهرداری افزود: همه ما باید با تلاش مضاعف و شبانه روزی کاری کنیم که شهروندان و مردم که ولی نعمت ما هستند از اقدامات شهرداری راضی باشند.
    وی اضافه کرد: در بارش برف پیشین به رغم همه تلاش ها و مشکلاتی پیش آمده شهرداری همه سعی خود را بکار بست تا رضایت مردم جلب شودکه برخی مشکلات باعث نگرانی شهروندان شده بود واین بار با عزمی راسخ بابسیج همه نیروها و امکانات برای خدمت به مردم با فرهنگ لاهیجان آماده هستیم.
    آگشته گفت: هم اکنون تعداد ۵٠ نفر از نیروهای عملیاتی در دو شیفت با تعداد ٢٠ دستگاه ماشین آلات سنگین شامل لودر، بیل بکهو، بکهو لودر، گریدر،بیل مکانیکی ساماندهی شده اند و از عصر روز پنج شنبه در ستاد بحران مستقر بوده و همزمان با بارش برف نسبت به عملیات برف روبی معابر و خیابانهای سطح شهر اقدام خواهند نمود.
    شهردار لاهیجان اضافه کرد: تعداد ٢٠ دستگاه کامیون نیز برای حمل برف به محل های دپو آماده کار هستند و بیش از ۵ تن نمک و ١۵ تن شن برای پاشیدن سطح خیابانها ذخیره شده است.
    آگشته گفت: فرماندار محترم لاهیجان نیز به عنوان رئیس ستاد بحران شهرستان از نزدیک در جریان فعالیت های شهرداری قرار دارد تا مجموعه اقدامات شهرستان موجب رضایت مردم قرار گیرد.
    وی افزود: شهرداری لاهیجان برای مقابله با بارش شدید برف از مجموعه إمکانات شهرداری و بخش خصوصی بهره خواهد برد و همه این دستگاهها آماده باش هستند.
    وی گفت: یک نماینده از پلیس راهور در ستاد بحران مستقر است تا خودروهایی که در معابر باعث اختلال در عملیات شهرداری است به پارکینگ راهور منتقل شوند و از شهروندان درخواست می کنیم که از پارک خودرو در سطح خیابانها و معابر خودداری کنند.
    شهردار لاهیجان اضافه کرد: برف نعمت الهی است که امیدواریم بتوانیم با ایجاد شرایط لازم و گشایش معابر و با همکاری سایر دستگاهها، فضا را برای استفاده مردم از نعمت خدا و شادابی و نشاط شهروندان فراهم نماییم .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.