×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

شعبان پور معاون استاندار2 - آمادگی کامل برای مقابله با بحران احتمالی برف داریم -

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان گفت: تمامی تدابیر لازم اندیشیده شده و در استان، آمادگی کامل برای مقابله با بحران احتمالی ناشی از بارش برف داریم.

به گزارش «بامردم»، حجت شعبانپور روز جمعه در جمع خبرنگاران در استانداری گیلان افزود: از حدود ساعت سه بامداد امروز، بارش برف به طور جدی از آستارا شروع شده و در این شهرستان، حدود ۳۰ سانتیمتر برف باریده و در ارتفاعات اسالم نیز نزدیک به ۸۰ سانتیمتر بارش برف گزارش شده است.
وی بیان کرد: بارش ها از سمت غرب گیلان، به سمت مرکز و شرق ادامه دارد و در حال حاضر، در رشت نیز برف با شدت در حال باریدن است.
به گفته معاون استاندار گیلان، تمامی راه ها باز است و در جاده اسالم به خلخال که بارش ۸۰ سانتیمتر برف گزارش شده، راهداران در حال تلاش برای بازنگه داشتن مسیر هستند.
وی تصریح کرد: فقط تردد در راه های سیاهکل – دیلمان در شرق استان، اسالم – خلخال و آستارا – حیران – اردبیل در غرب گیلان با زنجیرچرخ امکانپذیر است.
شعبانپور با درخواست از مردم برای پرهیز از سفرهای غیرضروری گفت: در شهر رشت نیز مدیریت شهری زیرمجموعه ستاد مدیریت بحران استان در حال تلاش هستند و از دیشب تا بامداد از سطح شهر، بازدیدهایی انجام شده است.
وی با تصریح اینکه آمادگی کامل برای مقابله با بحران احتمالی وجود دارد، افزود: مردم نگران نباشند و از نظر مایحتاج و ارزاق مشکلی وجود ندارد.
معاون استاندار گیلان یادآور شد: اداره برق نیز اعلام کرده که در صورت اطلاع از قطع موردی برق، با ۲۰۰ اکیپ برق رسانی که آماده باش هستند، نسبت به رفع مشکل و برقراری انشعابات برق اهتمام خواهند داشت.
بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی گیلان آسمان امروز (جمعه) استان ابری و مه آلود، بارش برف ، وزش باد (بعضی نقاط شدید) و کاهش دما خواهد بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.