×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

دکتر محمدعلی نجفی

استاندار گیلان گفت: از شب گذشته تاکنون، تمامی نیروهای ستادی و عملیاتی برای مقابله با دشواری های ناشی از بارش برف سنگین در استان، در میدان کار حضور دارند و جای هیچگونه نگرانی برای مردم نیست.

به گزارش «بامردم»، محمدعلی نجفی ظهر جمعه در گفت وگوی زنده تلویزیونی با مردم که از شبکه استانی باران پخش شد، افزود: از سه روز قبل ستاد مدیریت بحران استان فعال است و از شب گذشته که بارش برف از نقاط غربی استان از حیران و آستارا شروع شده ، نیروهای ستادی بدون هیچ گونه استراحتی به صورت آماده در صحنه حضور دارند.
وی اظهار کرد: با وجود بارش ۵۰ سانتیمتری برف در آستارا و ۱۲۰ سانتیمتر در برخی نقاط بالادست و کوهستانی، با تلاش بی وقفه نیروهای مربوطه تمامی راه های استان باز است .
وی با اشاره به بارش برف در سراسر استان تصریح کرد: راهداران و نیروهای تامین کننده انرژی اعم از برق، آب و گاز، نفت و سی ان جی حضور خوب و قوی دارند ، بدون اینکه هیچ گونه قطعی در این موارد داشته باشیم.
نجفی یادآور شد: اگر در بحث برق قطعی هایی بوده ، به صورت موردی است که بلافاصله پس از اعلام شهروندان با شرکت برق ، اکیپ های عملیاتی در اسرع وقت در آن محل حضور یافته و مشکل ایجاد شده را برطرف می کنند.
وی با بیان اینکه بیش از ۷۰۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در جاده های استان حضور دارند، تصریح کرد: همچنین راهوران و نیروهای پلیس راه در کنار راهداران در شهرها و راه های استان برای هدایت خودروها حضور دارند.
نجفی ادامه داد: از شب گذشته تمامی اعضای ستاد بحران و شهرداران بیدار هستند و در کنار آنها اعضای شورای شهر و روستاها و دهیاران ، در کنار بخشداران حضور دارند.
وی یکی از نقاط قوت در بارش برف در این مرحله را حضور بیش از ۵۰ درصد امکانات بخش خصوصی عنوان و اضافه کرد: اینها عمدتا خودشان برای حضور و کمک اعلام آمادگی کرده اند.
استاندار گیلان با اشاره به اینکه بر اساس پیش بینی هواشناسی این سامانه بارش زا فردا (شنبه) از شرق استان خارج می شود، گفت: هیچ نگرانی وجود ندارد و در زمینه تامین ارزاق و مایحتاج عمومی مشکلی نداریم.
نجفی از شهروندان خواست تا از سفرهای غیر ضروری در جاده های استان بپرهیزند و در جاهایی که نباید خودروها را پارک کنند، موضوع را رعایت کنند تا راهداران بتوانند بهتر خدمات رسانی کنند.
استاندار گیلان خاطرنشان کرد: مردم بدانند خادمین شان در کنارشان هستند و امیدواریم شرایطی بوجود آید که این نعمت الهی، موجب بروز مشکلی برای کسی نشود و همه ما یاد بگیریم که از این نعمت بهره مند شویم و برف را سفید ببینیم.


 منبع: ایرنا | انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.