جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مشکل عمده شبکه های توزیع برق تا امشب رفع می شود
    30 بهمن 1395 - 15:16
    شناسه : 36973
    0

    استاندار گیلان با اشاره به قطعی برق حال حاضر در مناطقی از استان به دلیل بارش برف سنگین گفت: مشکل عمده شبکه های توزیع برق تا امشب رفع و اغلب خانوارهای بدون برق، برقدار می شوند. به گزارش «بامردم»، محمدعلی نجفی ظهر شنبه در پایان نشست با مدیران دستگاه های اجرایی استان در رشت بیان […]

    پ
    پ

    2 - مشکل عمده شبکه های توزیع برق تا امشب رفع می شود -

    استاندار گیلان با اشاره به قطعی برق حال حاضر در مناطقی از استان به دلیل بارش برف سنگین گفت: مشکل عمده شبکه های توزیع برق تا امشب رفع و اغلب خانوارهای بدون برق، برقدار می شوند.

    به گزارش «بامردم»، محمدعلی نجفی ظهر شنبه در پایان نشست با مدیران دستگاه های اجرایی استان در رشت بیان کرد: در مورد قطعی برق پس از بارش برف سنگین روز گذشته تا بامداد امروز، دو مشکل داشته ایم؛ یکی بحث مربوط به ترانس ها بوده که طبق گزارشی که دقایقی قبل ارائه شد، این مشکل و قطعی ترانس ها برطرف شده است.
    وی ادامه داد: مشکل دیگر، در بحث توزیع و شبکه های فرسوده برق بوده که به علت سنگینی برف یا پارگی سیم ها و کابل ها، موجب قطعی برق برخی خانوارها در استان شد.
    استاندار گیلان با بیان اینکه طبق وعده مدیرعامل شرکت توزیع برق استان این مشکل تا غروب امروز برطرف می شود، خاطرنشان کرد: ممکن است مناطقی در استان به دلیل پارگی سیم یا سنگینی برف روی کابل ها، دچار قطعی برق باشند اما مردم بدانند که تلاش ها بر این است تا موارد پیش گفته و کاستی ها برطرف شود.
    نجفی در خاتمه سخنانش به مردم اطمینان داد که در زمینه ارزاق و سوخت، مشکلی در استان وجود ندارد و مایحتاج عمومی به اندازه کافی موجود است.
    ارتفاع برف سنگینی که از بامداد جمعه در استان گیلان باریده، در مناطق جلگه ای 110 سانتیمتر و در ارتفاعات 2 متر گزارش شده است. بنا به اعلام اداره کل هواشناسی گیلان، نقشه های هواشناسی نشان دهنده تضعیف تدریجی سامانه ناپایدار است که بر این اساس شرایط برای کاهش ابر پیش بینی شده اما با صاف شدن آسمان طی امروز بویژه شب تا سه شنبه، وقوع یخبندان مورد انتظار است.
    طبق اعلام شرکت توزیع نیروی برق گیلان، مشترکان می توانند در صورت مشاهده هرگونه قطعی برق برای اعلام وضعیت خاموشی با مرکز فوریت های برق با شماره 121 و تلفن روابط عمومی این شرکت به شماره 33665000 تماس بگیرند.
    220 اکیپ عملیات برق در استان برای برقرسانی و رفع مشکلات ناشی از بارش برف سنگین آماده باش هستند.
    یک میلیون و 330 هزار مشترک در گیلان وجود دارد.


     منبع: ایرنا | انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.