×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 14 خبر

67027_orig

مراسم رژه نیروهای پیاده و سواره مسلح مستقر در گیلان به مناسبت ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در رشت آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری با مردم مراسم گرامیداشت روز ارتش با حضور نیروهای مسلح مستقر در گیلان و فرماندهان ارتش و استاندار این استان دقایقی پیش در این شهر آغاز شد.

فرمانده ارشد آجا در گیلان در جریان برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در این استان با تبریک ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: ۲۹ فروردین‌ماه سال ۵۸ نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به فرمان امام راحل در شهرها به خیابان‌ها آمدند و رژه رفتند.

امیر دریادار افشین رضایی‌حداد به تلاش بدخواهان برای انحلال ارتش در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمنان با انحلال ارتش به‌دنبال نابودی کشور بودند، اما نه‌تنها ارتش منحل نشد بلکه کلمه طیبه شده است.

وی با اشاره به نبرد مستقیم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با آمریکای جنایتکار در ۲۹ فروردین ماه سال ۶۷، خاطرنشان کرد: آمریکای مستکبر در پشتیبانی از رژیم صدام به طور محسوس وارد جنگ علیه ایران اسلامی شد و به سکوهای نفتی ما حمله کرد.

فرمانده ناوگان شمال کشور به دفاع نیروی دریایی ارتش از سکوهای نفتی کشور در خلیج فارس اشاره کرد و گفت: ناوشکن‌های سبلان و سهند و ناو موشک‌انداز جوشن به مقابله مستقیم با آمریکا برخاستند.

رضایی‌حداد، نبرد ناوگان نیروی دریایی ارتش با آمریکای جنایتکار را نابرابر خواند و بیان کرد: کارکنان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به دشمن ثابت کردند که نمونه‌ای از ملت غیور ایران هستند و با روحیه سلحشوری تا آخرین قطره خون خود دفاع کردند و به شهادت رسیدند.

وی از آموزش‌های نظام‌مند و کارشناسی در نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خبر داد و تصریح کرد: کارکنان طبق برنامه‌ریزی‌ها آموزش می‌بینند و در برخی از موضوع‌ها از مرزهای دانش عبور کردیم.

فرمانده منطقه چهارم امام رضا (ع) نیروی دریایی ارتش با اشاره به ارتقای روحیه نیروها، یادآور شد: توانمندی جسمانی و ایجاد نظم در نیروی دریایی ارتش حائز اهمیت است.

رضایی‌حداد با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای ارتقای اعتقادی کارکنان نیروی دریایی ارتش، اظهار کرد: دفاع مقدس ثابت کرد اعتقاد مذهبی و اعتقاد به رهبری تا چه اندازه در دفاع از مرزها موثر است.

وی به برنامه‌های تدارک دیده شده در ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در گیلان اشاره کرد و گفت: رژه نیروهای مسلح و برگزاری مسابقه‌های فرهنگی قرآنی و ورزشی برای روز ارتش تدارک دیده شده و اجرایی شده است.

 هم‌زمان با ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیروهای مسلح مستقر در گیلان در شهر رشت رژه رفتند.

فارس

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.