×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

01201 - از بحران برف های اخیر در استان گیلان تا نگاه ویژه مدیر کل بنیاد مسکن گیلان به لاهیجان - baamardom

ماشین‌آلات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان در برف اول از طریق معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان در شهرستان‌های رشت، آستانه‌اشرفیه، لاهیجان و سیاهکل به‌کارگیری شدند اما آنچه که بیش از همه نمود داشت بیشترین خدمات رسانی این بنیاد به جهت رفع بحران در شهرستان لاهیجان بود که حکایت از اهمیت شهرستان و نگاه ویژه مدیر کل توانمند این بنیاد به لاهیجان دارد.

بامردم: دو بارش برف سنگین بهمن ماه بسیاری از شهرستان های استان گیلان از جمله شهرستان لاهیجان را سپید پوش کرد و متعاقب آن موجب انسداد جاده ها، اختلالات در تردد، قطعی برق و آب و مشکلات دیگری شد.

با توجه به نیاز و وجود همدلی بین دستگاههای اجرایی و همپوشانی آنها در شرایط بحران، وجود و حضور برخی دستگاههای غیر مرتبط در این عرصه در بحران اخیر برف گیلان به خوبی نمود داشته و باعث تسهیل و تسریع اموردر مناطق بحران زده شد.

در بحران دو برف اخیر شهرستان لاهیجان، بنیاد مسکن استان گیلان و شهرستان همسو و همپا با سایر نهادهای اجرایی و تیم های ستاد مدیریت بحران، کمک های شایانی برای رفع مشکلات و برف روبی و … انجام داد.

بنیادمسکن انقلاب اسلامی گیلان خود همگام با سایر نهادهای اجرایی و تیم های ستاد مدیریت بحران با هدایت های فرماندار شهرستان لاهیجان نسبت به اعزام ماشین آلات سنگین و اکیپ هایی به شهرستان اقدام کرد و کمک های شایانی برای رفع مشکلات و برف روبی و … انجام داد.

با وجود اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی حساب ۱۰۰ امام (ره) به عنوان نهاد غیر دولتی انقلابی محسوب می‌شود و از اعتبارات هزینه‌ای و جاری برخوردار نیست اما این بنیاد در گیلان همیشه همیار و یاور دستگاه‌های اجرایی در مواقع بروز حوادث غیر مترقبه است.

به‌کارگیری ۵۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین این بنیاد با یک‌هزار و ۹۳۰ ساعت فعالیت در نخستین بارش شدید برف استان گیلان از جمله نمونه بارز این خدمات رسانی ها و همکاری ها می باشد.

bon1 - از بحران برف های اخیر در استان گیلان تا نگاه ویژه مدیر کل بنیاد مسکن گیلان به لاهیجان - baamardom

ماشین‌آلات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان در برف اول از طریق معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان در شهرستان‌های رشت، آستانه‌اشرفیه، لاهیجان و سیاهکل به‌کارگیری شدند اما آنچه که بیش از همه نمود داشت بیشترین خدمات رسانی این بنیاد به جهت رفع بحران در شهرستان لاهیجان بود که حکایت از اهمیت شهرستان و نگاه ویژه مدیر کل توانمند این بنیاد به لاهیجان دارد.

۱۲ کامیون مرسدس بنز، یک دستگاه بیل بکهو و یک کامیون پشتیبان سوخت و تجهیزات در اولین برف زمستانی شهرستان لاهیجان برای جمع آوری برف های کنار خیابان و زباله ها و برف روبی خیابان ها و … در این شهرستان به کار گرفته شد.

از دیگر اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در نخستین برف شهرستان لاهیجان می توان به بازگشایی مسیر چند روستای بخش مرکزی از جمله شیخان بر، علیسرود، گلرودبار و…، برف روبی حیات بیش از ۵۰ مدرسه و برف روبی تاسیسات آب گلرودبار و … اشاره کرد.

در بارش برف اخیر که از آن به نام دومین بارش شدید برف یاد می شود نیز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در کنار سایر ارگان های خدماتی با بکار بردن تجارب ارزنده گذشت و به کار گیری چندین دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین به خدمات رسانی پرداخت تا بارش برف ۶۳ سانتی متری به بحران تبدیل نشود و شهروندان عزیز لاهیجان از بارش این نعمت الهی لذت ببرند و خاطره سازی کنند.

مهدوی مدیر جوان بنیاد مسکن شهرستان لاهیجان در کنار مدیر کل توانمند خود و باارائه خدمات امدادی و در اختیار گذاشتن کامیون های متعدد و تجهیزات برف روبی به سازمانهایی همچون شهرداری، راهداری، اداره آب و فاضلاب روستایی و حتی آموزش و پرورش و… پشتیبانی ویژه ای را در راستای کمک رسانی و امدادگری داشته و پیش از سایر سازمانهای غیر مرتبط همگرایی خود را در عمل با نهادهای امدادرسان تحقق بخشید.

آنچه که در این شرایط ،مهم و قابل توجه است نگاه خودجوش و همسوی برخی مدیران در جهت خدمت رسانی به مردم است که بنیاد مسکن استان گیلان به خوبی با خدمات خود به آن جامع عمل پوشانده است .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.