×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

فرمانده پایگاه علامه شهید مرتضی مطهری جسیدان با بیان اینکه نیروهای بسیجی همواره و در تمام زمان ها در صحنه هستند گفت: گفت:کمک رسانی و تهیه آذوقه از جمله اقدامات نیروهای بسیج در بحران برف بود.

به گزارش «بامردم»، امیر ندیمی فرمانده پایگاه علامه شهید مرتضی مطهری جسیدان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گیلان از آستانه اشرفیه، با بیان اینکه از ابتدای شروع برف پایگاه شهید مطهری جسیدان با برگزاری جلسه توجیهی آماده باش بود گفت:نیروهای این پایگاه با تقسیم شدن در چندین بخش همچنین روستاهای اطراف سعی در برطرف نمودن مشکلات و بازگشایی راه ها وهمچنین کمک به در راه ماندگان داشتند.

وی با بیان اینکه قبل از شروع برف موتور برق و چندی از لوازم را آماده نمودیم گفت:پیش بینی نوسانات و قطعی برق را داشتیم، بنابراین از قبل با تهیه موتور برق از قبل توانستیم نانوایی فاقد برق را فعال نمایم تا در پخت نان شهروندان منطقه و بخش های دیگر مشکل نداشته باشند.

ندیمی همچنین در خصوص خانواده های بی سرپرست و ضعیف نیز گفت:کمک رسانی و تهیه آذوقه از جمله اقدامات نیروهای بسیج بود.

وی در پایان با بیان اینکه خوشبختانه فرد یا ماشینی در راه مانده نداشتیم گفت:نیروهای امدادی پس از ۴ساعت کار در کولاک برف پس از تجدید قوا ۱۱ منازل را برف روبی و۴کوچه اصلی را راه گشایی نمودند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.