جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خودکشی زن و پسر۳۰ساله ای که خانواده با ازدواجشان مخالف بودند
    29 فروردین 1395 - 12:56
    شناسه : 3721
    0

    دادستان رباط‌کریم از وقوع یک مورد خودکشی با قرص برنج خبر داد و گفت: برای این موضوع پرونده تشکیل شده و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد. به گزارش خبرگزاری بامردم، «حجت‌الاسلام قاسم‌پور» گفت: ۲۴ فروردین ماه پسر و دختری حدوداً ۳۰ ساله خود را با داروهای غیرمجاز مسموم کردند که این اتفاق منجر به […]

    پ
    پ

    دانلود-1-10-768x506

    دادستان رباط‌کریم از وقوع یک مورد خودکشی با قرص برنج خبر داد و گفت: برای این موضوع پرونده تشکیل شده و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

    به گزارش خبرگزاری بامردم، «حجت‌الاسلام قاسم‌پور» گفت: ۲۴ فروردین ماه پسر و دختری حدوداً ۳۰ ساله خود را با داروهای غیرمجاز مسموم کردند که این اتفاق منجر به مرگ دختر شد و پسر همچنان در کما و بیهوشی است.

    وی ادامه داد: در تحقیقات نخست مشخص شده این دختر و پسر با قرار قبلی اقدام به این کار کرده‌اند و پیش از این با یکدیگر رابطه دوستی برقرار کرده و قصد ازدواج داشتند که خانواده پسر با این وصلت مخالف بودند.

    حجت‌الاسلام قاسم‌پور افزود: خودکشی در خانه مستقل دختر اتفاق افتاده که وی مطلقه و صاحب یک فرزند بوده است. دادستان رباط‌کریم تصریح کرد: برای این موضوع پرونده تشکیل شده و در حال حاضر در دادسراست و تحقیقات در این مورد ادامه دارد.

    ایران

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.