جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • جسد جوان ۳۵ ساله پس از ۱۰ ماه در رودخانه کشف شد
    29 فروردین 1395 - 13:01
    شناسه : 3726
    0

    معاون فرماندار شاهین دژ گفت: جسد یک جوان ۳۵ ساله پس از گذشت ۱۰ ماه در رودخانه زرینه رود این شهرستان کشف شد. به گزارش خبرگزاری بامردم، حبیب یزدانی گفت: این فرد پارسال به علت مشکلات خانوادگی با انداختن خود به داخل رودخانه زرینه رود اقدام به خودکشی کرده بود. او گفت: تلاش شبانه روزی ۲ […]

    پ
    پ

    635211724150244878

    معاون فرماندار شاهین دژ گفت: جسد یک جوان ۳۵ ساله پس از گذشت ۱۰ ماه در رودخانه زرینه رود این شهرستان کشف شد.

    به گزارش خبرگزاری بامردم، حبیب یزدانی گفت: این فرد پارسال به علت مشکلات خانوادگی با انداختن خود به داخل رودخانه زرینه رود اقدام به خودکشی کرده بود.

    او گفت: تلاش شبانه روزی ۲ هفته ای گروه های امدادی و غواصان برای یافتن جسد این فرد پارسال به نتیجه نرسیده و جسد وی در داخل رودخانه همچنان مفقود بود.

    یزدانی گفت: جسد وی چند روز پیش در حاشیه این رودخانه کشف شد.

    او گفت: طغیان رودخانه زرینه رود در هفته های اخیر و بالا آمدن سطح آب آن موجب شده بود تا جسد فرد غرق شده از عمق رودخانه به روی آب آورده شود.

    یزدانی گفت: جسد این فرد پس از شناسایی از سوی اعضای خانواده، تحویل آنها شد.

    رودخانه زرینه رود یکی از پرآب ترین رودخانه های آذربایجان غربی به شمار می رود که از حاشیه شهر شاهین دژ عبور کرده و سپس با گذر از شهرستان میاندوآب به داخل دریاچه ارومیه می ریزد. شاهین دژ در ۲۲۵ کیلومتری مرکز استان واقع شده است.

    ایرنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.