چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41427 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • با داشتن ایمان و اعتقاد قلبی به «ما می توانیم» موفق خواهیم شد
    29 فروردین 1395 - 20:44
    شناسه : 3778
    0

    مصطفی پور در یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد لاهیجان امروز در سومین یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد لاهیجان گفت: با داشتن ایمان و اعتقاد قلبی به ما می توانیم موفق خواهیم شد، اگر این اعتقاد را نداشته باشیم به انحراف کشیده می شویم. به گزارش  خبرگزاری بامردم به نقل از دانشجو، مصطفی پور یکی از […]

    پ
    پ

    مصطفی پور در یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد لاهیجان امروز در سومین یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد لاهیجان گفت: با داشتن ایمان و اعتقاد قلبی به ما می توانیم موفق خواهیم شد، اگر این اعتقاد را نداشته باشیم به انحراف کشیده می شویم.

    به گزارش  خبرگزاری بامردم به نقل از دانشجو، مصطفی پور یکی از فرماندهان دوران 8 سال دفاع مقدس عصر امروز در سومین یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد لاهیجان که به همت ستاد شهدای گمنام این دانشگاه و در راستای کنگره 8000 شهید استان گیلان در دانشگاه آزاد لاهیجان برگزار شد، با اشاره به دوشهید گمنام در این دانشگاه گفت: حضور شهدای گمنام در دانشگاه ها چراغ راهی است برای دانشجویان  تا بتوانندرسالتی که بر دوش شان هست را  به نحو احسن ایفا کنند.

    وی در ادامه با بیان این که دانشجویان گیلان در دوران دفاع مقدس برای شرکت در پشتیبانی و  عملیاتها نقش بسیار مهمی داشتند، گفت: حداقل یک دوم نیروهای ما از دانشجویان بودند که نسبت به بقیه نیروها با آمادگی جسمی و روحی بالا،  حضور به موقع داشتند.

    فرمانده دوران 8 سال دفاع مقدس با بیان این که امروزه دانشجویان و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس سکان دار و هدایتگر کشور هستند و کشور را هدایت می‌کنند، گفت: امروز  سطح فرهنگ و دیانت دانشگاهیان و دانشجویان ما بالا رفته است و  دانشجویان ما باید با همین سطح فکری بالا با صلابت مسیر انقلاب و نظام را به درستی طی کنند.

    مصطفی پور با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت:  مقام معظم رهبری فرمودند اگر تلاش و کوشش جوانان  امروز ما ز جوان های دوران دفاع مقدس بیشتر نباشد، کمتر هم نیست.

    وی افزود: دانشجویان ما سعی دارند به هر طریقی نقش مهم و خطیری را برای سربلندی کشورشان ایفا کنند.

    مصطفی پور با اشاره به حضور فعال و پرشور جوانان و دانشجویان برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) گفت:

    نمونه این فعالیت و حضور پر شور را ما در دوران دفاع مقدس و در شبهای عملیات داشتیم.

    وی با اشاره به این که شرایط امروز با گذشته تا حدودی تغییر کرده است، گفت: وحدت، ایمان و اقتدار شما جوانان باعث پیروزی و پیشرفت کشورمان شده است و  مسلم است که باید  دشمنی به نام آمریکا داشته باشیم.

    مصطفی پور با اشاره به فرمایشات حضرت امام گفت: اگر به معنای واقعی به کلمه «ما می توانیم» ایمان و اعتقاد قلبی داشته باشیم درموفقیت و پیروزی ماخللی ایجاد نخواهد شد

    وی گفت: اگر به این کلمه حضرت امام خمینی که کلمه ای الهی بود اعتقاد نداشته باشیم به انحراف کشیده می شویم.

    فرمانده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: اگر دشمن همایشها و سمینارهای متعددی را برگزار می‌کند و به دنبال تربیت نیرو هست،  می خواهد انگیزه  ما می توانیم را  در بین جوانان ما کم رنگ کند.

    مصطفی پور با اشاره به این که حرف های امام خمینی الهی بود، گفت:  تشکیل بسبج مردمی یکی از فرمان های حضرت امام بود و  تا حضور حضرت حق این چشمه

    جوشان همچنان ادامه دارد تا به دست صاحب اصلی اش برسد.

    وی با اشار به نیروی های  حزب الله در لبنان، سوریه و غیره گفت: تشکیل این نیروها الگو گرفته از بسیج مردمی کشور ماست و این نیروهای حزب الله غده ای شده است برای اسرائیل.

    فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به این که آمریکا دشمن اصلی ما است، گفت: وقتی روز به روز بر وحدت و اقتدار شما اضافه می شود، باید آمریکا دشمن شما باشد، عرصه بر آمریکا تنگ شده است و این وحدت و اقتدار و همبستگی شما باعث شده تا آمریکا با ما سر ستیز داشته باشد.

    مصطفی پور گفت: مبنای ابرقدرتی این است که کشوری  بتواند از همه جهات بر دیگر کشورهای تاثیر بگذارد و ما شاهد این هستیم که این تاثیر پذیری  صورت گرفت است.

    وی گفت: دشمن نیز از این می‌ترسد که نگرش و رفتار ما  در کشورهای همسایه جا بیفتد، حال اینکه جا افتاده است؛ میترسد.

    فرمانده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: آمریکا می داند اگر مبنایی که در ایران هست در دیگر کشورهای دیگر جابیفتد جایی برایی حکومتش نمی ماند

    مصطفی پور گفت: نیروهای حزب الله در یمن و لبنان نمونه نیروهای تاثیر گرفته از جوان های ما هستند.

    وی افزود: دشمن سعی دارد با روش های مختلف ستیز خود را ادامه دهد، اما عده ای با لبخند می خواهند همه سرمایه کشور را ببازند.

    فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: همه کارها، عملیات ها و آموز ش هایی که آمریکا برای نیروهای خود برگزار می‌کند بخاطراین است که به جنگ با ما بیاید.

    مصطفی پور  افزود: چون در 8 سال دفاع، در ترور دانشمندان و غیره نتوانست وحدتی را که در بین مردم ما است را از بین ببرد، تصمیم گرفته است با پرورش نیروهایی به مانند داعش به ما و کشور ما ضربه بزند.

    وی تصریح کرد: آمریکا به این  نتیجه رسیده که اقتدارش و ابرقدرتی اش زیر سوال رفته است،  گفته باید برگردم از همان جایی که زمین خوردم برای ضربه زدن به ایران شروع کنم، تا دیگر کشورها باور کنند و تاثیر بگیرند و رهرو آمریکا باشند.

    فرمانده دوران دفاع مقدس  با اشاره به حضور فعال جوانان ما در دفاع از حریم  اهل بیت(ع)گفت:  دشمن لحظه ای از پا نمی نشیند، ما نباید غفلت کنیم، چرا که اگر لحظه ای کوتاهی کنیم ، نفرین مادران شهید را پشت سر خود گذاشته ایم.

    مصطفی پور گفت: دفاع از نظام و انقلاب وظیفه ماست، وقت را نباید بیهوده تلف کنیم، چرا که روزی باید پاسخگو باشیم.

    وی با اشاره به  نقش مهم دانشجویان و دانشگاهیان در رسیدن به موفقیت های بیشتر گفت: جوانان و دانشجویان باید با پیروی از رهبری و پشتیانی از ولایت و روشنگری مردم را به نظام و انقلاب دلگرم کنند.

    فرمانده دوران 8 سال  دفاع مقدس گفت:تغییر در ساختار و ایجاد تحول در روحیه جوانان وجامعه از اهداف آمریکاست و با تضعیف روحیه جوانان می‌خواهد به اهداف شوم خود دست پیدا کند.

    مصطفی پور خاطر نشان کرد: ان شالله که تازمانی که بسیج هست، ولایت و مقام معظم رهبری هست آمریکا این آرزو به گور خواهد برد.

    قرائت نامه دختر شهید مدافع حرم شهید حبیب روحی به پدرش، تقدیر از خانواده های شهدای مدافع حرم، مداحی مداح اهل بیت، برگزاری نمایشگاه از برنامه های این یادواره بود.

    %DB%8C%D8%A7%D8%AF%D9%88%D8%A7%D8%B1%D9%87%202%281%29 - با داشتن ایمان و اعتقاد قلبی به «ما می توانیم» موفق خواهیم شد - پیشنویس

    %DB%8C%D8%A7%D8%AF%D9%88%D8%A7%D8%B1%D9%87%207 - با داشتن ایمان و اعتقاد قلبی به «ما می توانیم» موفق خواهیم شد - پیشنویس

    %DB%8C%D8%A7%D8%AF%D9%88%D8%A7%D8%B1%D9%87%204%281%29 - با داشتن ایمان و اعتقاد قلبی به «ما می توانیم» موفق خواهیم شد - پیشنویس

    %DB%8C%D8%A7%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%87%205 - با داشتن ایمان و اعتقاد قلبی به «ما می توانیم» موفق خواهیم شد - پیشنویس

    %DB%8C%D8%A7%D8%AF%D9%88%D8%A7%D8%B1 - با داشتن ایمان و اعتقاد قلبی به «ما می توانیم» موفق خواهیم شد - پیشنویس%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D9%88%D8%A7%D8%B11 - با داشتن ایمان و اعتقاد قلبی به «ما می توانیم» موفق خواهیم شد - پیشنویس

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.