جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • 30 فروردین 1395 - 6:19
    شناسه : 3793
    0

    گاهی اوقات کشیدن قلیان به یک دردسر بزرگ تبدیل می‌شود اما انگار عرضه کنندگان این محصول این مشکل را هم حل کرده‌اند. به گزارش خبرگزاری با مردم به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها به جای آنکه فکرمان را درگیر این کنیم که محل مناسبی مثل پارک، سفره خانه و لب دریا را برای  […]

    پ
    پ
    گاهی اوقات کشیدن قلیان به یک دردسر بزرگ تبدیل می‌شود اما انگار عرضه کنندگان این محصول این مشکل را هم حل کرده‌اند.
    به گزارش خبرگزاری با مردم به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها به جای آنکه فکرمان را درگیر این کنیم که محل مناسبی مثل پارک، سفره خانه و لب دریا را برای  پهن کردن بساط قلیان انتخاب کنیم و ساعاتی را با دوستانمان به خوشی بگذرانیم، می‌توانیم خیلی ساده در هر محلی که اراده کنیم و هر زمانی که میلمان بکشد تنها با شماره گیری یک تلفن، در عرض  چند دقیقه ریه هایمان را به کام های طعم دار قلیان مهمان کنیم.

    **قلیان سه سوته با طعم دلخواه شما!

    کافی است گشتی در سطح شهر بزنید و به تبلیغاتی که روی در و دیوار های کوچه و خیابان ها است  توجه کنید اگر آنها را به دقت بخوانید می‌بینید دسترسی به خیلی از خدماتی که روزی برایمان دشوار بوده به یکی از سهل ترین کارها تبدیل شده است.

    درست مثل همین تبلیغی که بر روی یکی از خط کشی‌های عابر پیاده خطوط بی آر تی تهران پیدا کردیم.

    قلیان های رایگان در سطح شهر آماده پذیرایی از شما

    از آن جایی که این روزها چنین تبلیغاتی مبنی بر رایگان و آماده بودن قلیان در سطح شهر بسیار زیاد شده است و تقریبا هر روز نیز بر تعداد آن  افزوده می‌شود، گویی افرادی که تا به حال در سفره خانه هایشان  پول های جوانان و نوجوانان را بر جیب می‌زدند، امروز سبک و سیاق جدید و مدرن تری را برای جذب مشتری پیدا کرده‌اند.

    روشی که کار را هم برای مشتریان و متقاضیان قلیان آسان می‌کند و هر وقت که اراده کنند خود را پای بساط قلیان می‌رسانند و هم اینکه پول و درآمد ناشی از آن برای صاحبان این سبک جدید تبلیغ چند برابر می‌کند.

    **قلیان حاضر است

    شاید برای شما هم تبلیغات قلیان آن هم به این شکل متعجب کننده باشد و با دیدن چنین آگهی دوست داشته باشید جزئیات آن را بدانید، به نظر شما افرادی که برای کسب درآمد بیشتر دست به چنین اقدامی می‌زنند چه افرادی هستند؟ و چه اهدافی دارند؟ آیا ممکن است این تبلیغ ها روزی آنقدر جواب دهد و مشتریان خود را  جذب کند که جمعیت کثیری از نوجوانان و جوانان ما آلوده به قلیان شوند.

    با یکی از این آگهی هایی که آماده پخش قلیان آماده و چاق شده برای مشتریان خود هستند تماس گرفتیم تا ببینیم جریان از چه قرار است.

    هادی یکی از فروشنده‌هایی بود که به تمام سوال های ما پاسخ داد.

    او می‌گوید: شما با ما تماس می‌گیرید و قلیان با هر طعمی که دلخواهتان است سفارش می‌دهید، بسته به نوع قلیانی که سفارش می‌دهید و طعمی که می‌کشید بین 20 تا 200 هزار تومان هزینه‌اش را می‌پردازید.

    فروشنده قلیان تلفنی می‌گوید: ساعت کاری مان از 10 صبح تا 9 شب است و از لحاظ بهداشتی نیز به شما ضمانت می‌دهیم.

    طبق گفته‌های فروشنده بعد از ارسال قلیان که البته به مدت 1 ساعت به دست ما می‌سپارند، قلیان بایستی تحویل داده شود.

    همانطور که خوانید صاحبان قهوه خانه ها در پایتخت از هیچ روش تبلیغاتی جهت بالا بردن درآمدشان دریغ نمی کنند و هر روز بیشتر از گذشته قلیانی را که به گفته بسیاری از پزشکان و متخصصان سلامت جامعه و جوانان را به خطر می اندازد عرضه می کنند.

    اما در این میان هستند افرادی مانند یک قهوه خانه دار کرمانشاهی که بخاطر دلسوزی و توجه به سلامت جامعه خبرساز می شوند .

    در ادامه صحبت های این جوان که مغازه عرضه قلیانش را داوطلبانه و بخاطر سلامت جامعه تعطیل کرده است از زبان خود او می خوانید:

    وریا رستمی صاحب این قلیان فروشی هدف از این کار خود را کمک به جوانان دیار خویش عنوان کرد و گفت: با توجه به گرایش جوانان پاوه به قلیان و اینکه حضور آنها بطور شبانه در قهوه خانه ها زیاد شده بود، بنده تصمیم گرفتم تا به منظور حفظ سلامتی آنان، مغازه ام را تعطیل کنم.

    قلیان های رایگان در سطح شهر آماده پذیرایی از شما

    وی افزود: با پیشنهاد اعضای انجمن پیشگیری از اعتیاد شهرستان و اعتقاد قلبی خودم برای کمک به جوانان شهرمان و با وجود ضرر و زیان مالی، مغازه ام را تعطیل کنم.

    قلیان های رایگان در سطح شهر آماده پذیرایی از شما

    گفتنی است، بگیر و بکش های دستگاه های انتظامی و بهداشتی که در سال های اخیر شاهد آن بودیم انگار نتوانسته قلیان هایی را که این روزها با تنباکوهای آلوده تر در شهر توزیع می شوند، مقابله کنند.

    طرح های جمع آوری قلیان در پارک ها و سفره خانه های غیر مجاز دیگر به فراموشی سپرده شده و معلوم نیست به کدام دلیل ما هم از جوانان دست کشیده ایم و آنان را با کام های زهرآگین قلیان تنها گذاشته ایم.

    گزارش از افتتاحی

    انتهای پیام/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.