شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • شاخص های سلامت کشور باید رتبه اول منطقه را کسب کند
    30 فروردین 1395 - 10:00
    شناسه : 3800
    0

    سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس با بیان اینکه دولت کارنامه خوبی در حوزه سلامت ارایه کرده است، گفت: شاخص های سلامت و بهداشتی کشور را باید به رتبه های اول و دوم منطقه و خاورمیانه برسانیم. به گزارش خبرگزاری با مردم، محمد حسین قربانی در آستانه هفته سلامت نخست با اشاره به شعار سازمان جهانی بهداشت «غلبه […]

    پ
    پ

    دکتر-حسین-قربانی

    سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس با بیان اینکه دولت کارنامه خوبی در حوزه سلامت ارایه کرده است، گفت: شاخص های سلامت و بهداشتی کشور را باید به رتبه های اول و دوم منطقه و خاورمیانه برسانیم.

    به گزارش خبرگزاری با مردم، محمد حسین قربانی در آستانه هفته سلامت نخست با اشاره به شعار سازمان جهانی بهداشت «غلبه بر دیابت»، بهداشت و سلامت را از شاخص های توسعه برشمرد و گفت: شاخص های حوزه سلامت با توجهات خاص دولت و مجلس شورای اسلامی به حوزه سلامت رشد خوبی داشته است.

    وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: اختصاص یک درصد ارزش افزوده  به حوزه سلامت و اعتبار از محل یارانه ها گام خوبی برای رشد شاخص های سلامت در کشو ر بوده است.

    نماینده مردم آستانه وکیاشهر در مجلس با تاکید براینکه باید شاخص های سلامت را بالاببریم و شاخص های سلامت و بهداشتی  کشور را باید به رتبه های اول و دوم  منطقه و خاورمیانه برسانیم، اضافه کرد: دولت کارنامه خوبی در حوزه سلامت ارایه کرده است و این تحولی تاریخی در حوزه سلامت ایران اسلامی به شمار می رود.

    قربانی با اشاره به مسایل بهداشتی و درمانی در شهرستان  آستانه اشرفیه، ابراز کرد:  کلینیک ویژه تخصصی بیمارستان آستانه اشرفیه در حال تکمیل است و انواع تخصص ها در بیمارستان شهرستان داریم.

    سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس در خاتمه با بیان اینکه زیرساخت های بهداشت و سلامت بندرکیاشهر دغدغه ماست که وزیر بهداشت و درمان دولت تدبیر و امید قول شکل گیری آن را به ما داده است،  اظهار کرد: ارتقاء خانه های بهداشت در روستاهای شهرستان آستانه اشرفیه را نیز عملیاتی کردیم تا روستاییان کمتر در حوزه بهداشت و درمان با مشکل مواجه شوند

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.