شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • گزارش سفر دکتر قربانی جهت شرکت در اجلاس أوراسیا در مسکو
    31 فروردین 1395 - 15:56
    شناسه : 3839
    0

    دکتر قربانی به همراه سه نَفَر از نمایندگان و معاون وزیر امور خارجه در این سفر ، ریاست محترم مجلس آقای دکتر لاریجانی را همراهی می کنند. به گزارش خبرنگار خبرگزاری بامردم، قربانی نماینده مردم آستانه در مجلس شورای اسلامی گفت:هدف از این سفر شرکت در اجلاس رؤسای مجالس اوراسیا و در کنار آن دیدار […]

    پ
    پ

    photo_2016-04-19_16-52-23

    دکتر قربانی به همراه سه نَفَر از نمایندگان و معاون وزیر امور خارجه در این سفر ، ریاست محترم مجلس آقای دکتر لاریجانی را همراهی می کنند.

    به گزارش خبرنگار خبرگزاری بامردم، قربانی نماینده مردم آستانه در مجلس شورای اسلامی گفت:هدف از این سفر شرکت در اجلاس رؤسای مجالس اوراسیا و در کنار آن دیدار با مقامات شرکت کننده در این اجلاس است چراکه با توجه به شرایط خاص منطقه و به منظور رشد و توسعه تجارت و حل بحران های منطقه، ارتقای همکاری های سیاسی امری ضروری است.

    وی افزود: این دیدارها به ارتقای روابط ایران و کشورهای منطقه به خصوص روسیه کمک می کند، کشور کره جنوبی به روسیه پیشنهاد کاربردی شدن این اجلاس را داده و ایران نیز از این پیشنهاد استقبال کرده است چرا که کمک می کند اجلاس سران مجالس اوراسیا به صورت حرفه ای تر برگزار شود.

    وی در پایان تصریح کرد: بحران های منطقه ایجاب می کند نهادهایی به منظور هم افزایی بیشتر کشورها ایجاد شود؛ به همین منظور ما در این اجلاس شرکت می کنیم تا اهداف آن با دقت پایه گذاری شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.