×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

نجفی-25-250x172

استاندار گیلان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بارها اشاره فرمودند که نیروی انتظامی مظهر امنیت، اقتدار، نظم و آرامش است افزود : نیروی انتظامی در کنار اقتدار مظهر اخلاق و ادب در جامعه است

به گزارش خبرگزاری با مردم ، محمدعلی نجفی دردر آیین اختتامیه طرح جهادی، فرهنگی و اجتماعی گیلان مطهر که در سالن اجتماعات مرکز فرماندهی نیروی انتظامی استان گیلان و با حضور معاون اجتماعی نیروی انتظامی کشور و جمعی از مسئولین برگزار گردید با تبریک فرا رسیدن میلاد مبارک حضرت علی (ع) افزود : رهنمودها، فرمایشات و نصایح امیرالمومنین (ع) در همه زمان‌ها و ادوار می‌تواند چراغ راه تمامی مسلمین جهان و بشریت باشد.

وی با اشاره به سخنان گوهر بار حضرت عالی (ع) با بیان اینکه توسعه جامعه زمانی مسیر است که به انسان‌ها در جامعه احترام و اهمیت داده شود افزود : در خطبه‌ها و نامه‌های ارزشمند این امام همام به والیان و فرماندهان حقوق مردم و لزوم مراعات با آنان گوشزد و بر ضرورت جلب رضایت همه مردم و حفظ کرامت و ادب و مدارا با آنان تأکید شده است.

دکتر نجفی گفت : حضرت علی (ع) در بیان روش برخورد با مردم به مالک اشتر توصیه می‌فرمایند که مهربانی با مردم را پوشش دل خویش قرار ده و با همه مردم دوست و مهربان باش.

دکتر نجفی با بیان اینکه همه انسان‌ها به خاطر انسان بودن قابل احترام و اهمیت می‌باشند افزود : تمامی شهروندان در برابر قانون از حقوق یکسان برخوردارند.

وی با قدردانی از تمامی دست اندرکاران برگزاری طرح گیلان مطهر تصریح کرد : طرح گیلان مطهر با تلاش و همت نیروی انتظامی گیلان و کمک و مساعدت بخش‌های مختلف استان شکل گرفت و الحمدا… به عنوان طرح موفق شناخته شد.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بارها اشاره فرمودند که نیروی انتظامی مظهر امنیت، اقتدار، نظم و آرامش است افزود : نیروی انتظامی در کنار اقتدار مظهر اخلاق و ادب در جامعه است.

وی با اشاره به اجرای موفق طرح جهادی، فرهنگی و اجتماعی گیلان مطهر توسط نیروی انتظامی اظهار داشت : با همکاری دستگاه‌ها و مجموعه استان در اجرای این گونه طرح‌ها شاهد کاهش چشم‌گیر تخلفات اجتماعی در استان هستیم.

استاندار گیلان حفظ ارزش‌ها را مورد تأکید رهبر معظم انقلاب دانست و افزود : اگر چه امنیت را به عنوان وظیفه حاکمیتی هر نظام و دولتی می‌دانیم اما در نظام مردم سالار دینی همه باید در کنار مردم باشیم و رسالت و مسئولیت اصلی بر دوش مردم عزیز است.

دکتر نجفی با بیان اینکه جامعه‌ای شایسته است که مردم و انسان‌ها در آن ارجمند و گرامی باشند افزود : حفظ کرامت و شرافت انسان‌ها بزرگترین کار من و شما است.

وی اقتدار، برقراری امنیت، امنیت و آسایش درجامعه را از ویژگی های اصلی نیروی انتظامی دانست که گیلان از آن برخوردار است.

استاندار گیلان با اشاره به بهبود فضای کسب و کار بر طبق گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در طی بیش از ۳ سال در گیلان اظهار داشت : این امنیت و آرامش ایجاد شده در گیلان موجب گردید تا گام‌هایی در جهت حل مشکلات اقتصادی گیلان برداشته شود.

وی افزود : گرچه این اقدام‌ها به معنای حل کامل مشکلات اشتغال استان نیست اما گامی در جهت کاهش آلام و دردها در این بخش است و این موفقیت‌ها حاصل نمی‌شد جز در کنار هم بودن.

دکتر نجفی با اشاره به وحدت رویه تلاش بخش‌های فرهنگ و ارشادی در کنار مسئولین استان اظهار داشت : طرح‌های اجتماعی و فرهنگی باید احساس آرامش را برای مردم به ارمغان آورد.

استاندار گیلان با اشاره به برگزاری کنگره ۸ هزار شهید استان در اردیبهشت سال جاری اظهار داشت : برگزاری این کنگره را افتخاری برای گیلان می‌دانیم و تلاش ما بر این است تا این کنگره به زیبایی هر چه تمامتر و در شأن شهدای عزیزمان برگزار شود.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی کشور نیز در این مراسم با بیان اینکه جرم و کج روی لطفات و زیبایی را از زمین می‌زداید افزود : افزایش جرم کج روی آرامش، آسایش و امنیت را دست خوش آسیب و تراز امنیت را کاهش می‌دهد.

در پایان این مراسم از استاندار گیلان از سوی نیروی انتظامی کشور به دلیل بسیج تمامی دستگاه‌های فرهنگی استان و همچنین حمایت‌های وی در احیاء فرهنگ غنی امر به معروف و نهی از منکر در قالب طرح جهادی، فرهنگی و اجتماعی گیلان مطهر در نوروز سال ۱۳۹۵ قدردانی شد.

از ۲۵ نفر از دست اندرکاران برگزاری طرح گیلان مطهر نیز با اهداء لوح و هدایایی قدردانی شد.

انتهای خبر/

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.