جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تصاویر تماشایی از زیبایی های فصل بهار و شکوفه های درختان
    01 اردیبهشت 1395 - 10:14
    شناسه : 3896
    0

    عکس های فوق العاده تماشایی از زیبایی های فصل بهار و همچنین گل‌ها و شکوفه‌های درختان در این فصل زیبا که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان ثبت شده است. با رسیدن بهار، طبیعت ردای سبز بر تن می کند. چکاوک ها، هزار دستان و قمریان، نغمه ها و سرودهای فرح بخش و تازه سرمی […]

    پ
    پ

    عکس های فوق العاده تماشایی از زیبایی های فصل بهار و همچنین گل‌ها و شکوفه‌های درختان در این فصل زیبا که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان ثبت شده است.

    با رسیدن بهار، طبیعت ردای سبز بر تن می کند. چکاوک ها، هزار دستان و قمریان، نغمه ها و سرودهای فرح بخش و تازه سرمی دهند و انسان ها را به مهرورزی، گره گشایی و هم گرایی فرا می خوانند. بهار، پیام آور عشق و رویش است و موسم سرور و آشتی و به همین خاطر است که خواستنی است و با آمدنش دل ها سرشار از سرور و جان ها معرفت می یابد.

    بهار، پیام آور تعادل است و اینکه در سایه تعادل، زندگی زیبا می شود. با دیدن بهار، رحمت و محبت خداوند را به یاد می آوریم. در اینکه چشمه مهر ایزد همواره به سوی آدمیان و همه موجودات، سرازیر است و ما اگر او و نشانه هایش را فراموش کنیم، او هرگز ما را فراموش نمی کند و با دگرگونی فصل ها نیز به جلوه گری قدرت بی پایانش می پردازد تا شاید دلی به یاد او افتد و به شوق او بتپد و بر اثر تماشای جلوه هایش، اشک شوق از چشمی جاری شود.

    در ادامه می توانید تصاویر اختصاصی خبرگزاری «با مردم» از زیبایی های فصل بهار و شکوفه های درختان را که توسط محبوبه میراعلمی ارسال شده مشاهده کنید.

    برای مشاهده تصاویر در سایز بزرگتر بر روی آن کلیک کنید.

    جهت دانلود هر یک از عکس ها، روی عکس مربوطه کلیک راست کرده و گزینه ی Save image as… را بزنید.   

    شکوفه و گل های بهاری (4) شکوفه و گل های بهاری (3) شکوفه و گل های بهاری (2) شکوفه و گل های بهاری (1) شکوفه و گل های بهاری (11) شکوفه و گل های بهاری (10) شکوفه و گل های بهاری (9) شکوفه و گل های بهاری (8) شکوفه و گل های بهاری (7) شکوفه و گل های بهاری (6) شکوفه و گل های بهاری (5)

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.