×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

رسول آمویی - معارفه مدیر غیر بومی مخابرات منطقه گیلان! | آقای نوبخت کجایی، دقیقا کجایی!؟ - انتصاب رسول آمویی

پس از کش و قوس های فراوان سرانجام رسول آمویی به عنوان مدیر مخابرات گیلان منصوب شد.

اختصاصی  «بامردم»، بعد از ماه ها انتظار، بلاتکلیفى و کش و قوس های فراوان سرانجام رسول آمویی مشاور مدیرعامل و مدیربازرگانی شرکت مخابرات ایران در شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل که یک مدیر غیر بومی است به عنوان مدیر مخابرات گیلان منصوب و معارفه شده است .

شواهد و گزارش های رسیده از منابع آگاه به تحریریه «بامردم» نشان می دهد  این معارفه و انتصاب در حالی روی داده است که دکتر نجفی نماینده عالی دولت در استان گیلان نیز از این معارفه بی اطلاع است!!! آیا این حق استاندار گیلان به عنوان نماینده عالی دولت نیست که از این معارفه در استان خود اطلاع داشته باشد؟!
به نظر می رسید پس از انتصاب دکتر نوبخت به عنوان معاون رئیس جمهور و سخنگوی دولت این حق برای گیلانیان وجود داشته باشد که از مدیران بومی استفاده شود که متاسفانه در سال های اخیر با وجود داشتن مدیرانی توانمند در استان، شاهد انتصاب مدیران غیر بومی در ادارات و نهادهای گوناگون استان بوده ایم.
آیا این انتخاب توهین به معاون رئیس جمهور و مردم گیلان نیست؟ آیا درست است که با وجود مدیرانی بسیار توانمند در استان گیلان از مدیران غیر بومی برای نهادها و ارگان های گیلان استفاده شود؟ آن هم بدون نظرخواهی و هماهنگی از صاحب نظران و مسئولان ارشد استان…

آقای نوبخت، جناب نوبخت، دکتر نوبخت عزیز کجایی؟ دقیقا کجایی؟؟!!

 

  1. حسن

    کدامیکی از مدیرهای فعلی مخابرات کفایت دارند ؟

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.