پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41436 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • حقوق شهروندی در دستورکار فرمانداری آستارا | به رسانه‌ها به چشم مزاحم نگاه نمی‌کنم
    08 اسفند 1395 - 17:22
    شناسه : 39295
    0

    فرماندار جدید آستارا در دیدار با خبرنگاران خبرگزاری‌ها گفت: من هرگز رسانه ها را به چشم یک مزاحم ندیده و نخواهم دید و هرگز نخواهم پرسید که چی نوشتند یا چه چیزی را بنویسند یا ننویسند، اما صحت خبر برای من در درجه اول اهمیت قرار خواهد داشت. به گزارش «بامردم»، یونس رنجکش در دیدار […]

    پ
    پ

    رنجکش - حقوق شهروندی در دستورکار فرمانداری آستارا | به رسانه‌ها به چشم مزاحم نگاه نمی‌کنم - رنجکش فرماندار آستارا

    فرماندار جدید آستارا در دیدار با خبرنگاران خبرگزاری‌ها گفت: من هرگز رسانه ها را به چشم یک مزاحم ندیده و نخواهم دید و هرگز نخواهم پرسید که چی نوشتند یا چه چیزی را بنویسند یا ننویسند، اما صحت خبر برای من در درجه اول اهمیت قرار خواهد داشت.

    به گزارش «بامردم»، یونس رنجکش در دیدار با جمعی از خبرنگاران خبرگزاری ها با اشاره به ظرفیت های فراوان شهرستان آستارا گفت: پر واضح است که شهرستان آستارا دارای ظرفیت های بالقوه فراوانی است که همه ما باید بکوشیم تا آن ظرفیت ها را در معرض دید همگان قرار دهیم.

    فرماندار آستارا افزود: البته درخواست من از رسانه ها این است که در این ظرفیت سازی ها همگام و همراه مجموعه فرمانداری مشارکت جدی داشته باشند.

    وی تصریح کرد: من هرگز رسانه ها را به چشم یک مزاحم ندیده و نخواهم دید و هرگز نخواهم پرسید که چی نوشتند یا چه چیزی را بنویسند یا ننویسند، اما صحت خبر برای من در درجه اول اهمیت قرار خواهد داشت.

    رنجکش تصریح کرد: همانطوری که سرعت، دقت و صحت خبر از اولویت های اصلی اکثر خبرگزاری‌هاست، بنده نیز معتقدم که این سه اصل، بخصوص دقت در صحت خبر از اولویت های اصلی یک خبرنگار در تنظیم و ارسال هر خبر باید باشد.

    فرماندار آستارا در همین رابطه افزود: بعضا مشاهده می شود که  افرادی در رسانه ها و  سایت های مختلف بخصوص در فضای مجازی به فعالیت رسانه ای مشغول هستند بدون اینکه از نظر سازمانی مدیر مسئول و یا صاحب یک نشریه به حساب آیند، ولی از نظر بنده همه ی این دوستان فعال رسانه ای محسوب می شوند، اما همه آنها باید به سمت و سوی قانونمندی و ترویج سواد رسانه ای گام بردارند.

    رنجکش ضمن تأکید بر ثبت انجمن صنفی خبرنگاران گفت: فعالیت خبرنگاران در قالب یک سازمان مردم نهاد، شکل بهتر و عملی‌تری باید داشته باشد و این بر خبرنگاران است که در این رابطه اقدام جدی بکنند و مطمئن باشند که حمایت های فرمانداری نیز پشتوانه آنان خواهد بود.

    فرماندار آستارا در پایان با اشاره به بازتولید سرمایه های اجتماعی، آموزش افراد، بخصوص افراد شاغل در دستگاه های دولتی، بحث حقوق شهروندی و آموزش کارکنان در امور شهروندی را از اهم برنامه های خود برشمرد و گفت: امیدوار هستیم  با ارائه و پیاده سازی این برنامه ها شهرستان آستار را به جایگاه واقعی خود برسانیم و در کنار آن با ارتقای سطح کیفی مدیران دستگاه ها، بتوانیم موجبات رضایتمندی ی مردم منطقه را فراهم آوریم.

    گفتنی که فرماندار آستارا فردا دوشنبه نهم اسفند، جلسه ای خبری با تمام اهالی رسانه ای شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار خواهد کرد.


     منبع: ایلنا | انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.