شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • از عدم هماهنگی با سیاستگذاران کانال تا سیاسی کاری و ادعای شفافیت!
    08 اسفند 1395 - 20:57
    شناسه : 39311
    0

      برخی از مدعیان شفافیت که از سال گذشته برای تخریب رقیبان خود چیزی کم نگذاشتند بدانند که این رفتار هم به دور از دین و دیانت است و هم به دور از انصاف و هم به دور از تبعیت از ولایت است. پس از انتشار خبر استعفای جواد نجار تمیزکار از مجموعه سما لاهیجان […]

    پ
    پ

    تمیزکار - از عدم هماهنگی با سیاستگذاران کانال تا سیاسی کاری و ادعای شفافیت! - استعفا

     

    برخی از مدعیان شفافیت که از سال گذشته برای تخریب رقیبان خود چیزی کم نگذاشتند بدانند که این رفتار هم به دور از دین و دیانت است و هم به دور از انصاف و هم به دور از تبعیت از ولایت است.

    پس از انتشار خبر استعفای جواد نجار تمیزکار از مجموعه سما لاهیجان و انتصاب محسن فلاح راد به عنوان معاون دانشگاه آزاد و رئیس مرکز آموزشی فرهنگی سما لاهیجان (برای مشاهده کلیک کنید) و همچنین انتشار متن استعفا نامه تمیزکار (برای مشاهده کلیک کنید) در رسانه خبری تحلیلی «بامردم» یکی از کانال های خبری حامی و نزدیک به یک نماینده شرق گیلانی با کپی برداری از اصل خبر «بامردم» با انتشار پستی با تیتر «استعفای انتخاباتی» نوشت: «جواد نجار تمیزکار عضو شورای شهر لاهیجان، به دستور دکتر میرزاده مبنی بر لزوم استعفای داوطلبان انتخابات شورا ها از سمت خود در دانشگاه کنار رفت تا خود را آماده انتخابات شورای شهر لاهیجان کند.»

    دقایقی پس از انتشار، این پست از صفحه کانال خبری بلور حذف شد! گویا محو شدن این پست از روی صفحه کانال به دلیل عدم هماهنگی با سیاستگذاران و بالادستی های کانال و دریافت دستورات جدید از بالادستی ها بوده است!

    اما این همه ماجرا نبود، کانالی که پیش از انتخابات سال گذشته مجلس با اهدافی مشخص توسط افرادی معلوم الحال با شعار انعکاس شفاف اخبار! ساخته شد و از همان ابتدا با روی آوردن به تخریب و دروغ پردازی ها، عدم شفافیت و صداقت خود را بارها اثبات کرد، این بار نیز رویکرد و هدف اصلی خود را برای همگان آشکار ساخت.

    پس از گذشت حدود یک ساعت از حذف پست قبلی، با انتشار پستی جدید با تیتر «استعفا یا عزل؟!!» نوشت: «یک سال پس از انتشار کلیپی از حضور تمیزکار در کلیپ تبلیغاتی یکی از نامزد های شکست خورده انتخابات مجلس، که برخلاف دستور ریاست دانشگاه آزاد مبنی بر عدم دخالت دانشگاه در انتخابات داشت، وی از سمت خود برکنار شد!!!»

    اما سوالات اساسی که در ذهنمان شکل می گیرد این است که، چه شد که پست اول حذف شد؟!  آیا حضور افراد در ساعات غیر کاری به عنوان یکم شهروند عادی در کلیپ انتخاباتی یک کاندیدای رسمی و مورد تایید جمهوری اسلامی ایران ممنوع است؟! آیا این درست است که مسائل را به هم ببافیم و به هم ربط دهیم تا یک فرد را تخریب کنیم؟! چرا و برای چه اهدافی مسائل را به هم ربط می دهید؟!  تا کی برخی افراد معلوم الحال و حامیانشان می خواهند به این سیاسی کاری ها و دروغ پردازی ها ادامه دهند؟! آیا با گذشت یک سال و یک روز از انتخابات سال گذشته وقت آن نرسیده که این بازی های کودکانه را کنار گذاشته و از فکر و خیال انتخابات بیرون آمده و به خدمت به مردم و رفع مشکلات روی آویم؟

    این مدعیان شفافیت! و صداقت باید بدانند شهروندان فهیم شهرستان لاهیجان با این تخریب های ناجوان مردانه و سیاسی کاری ها، حمایت خود را از افراد صادق و خدمتگذار شهرستان که آوازه خدمات برخی از این افراد در کشور نیز زبان زد است، بر نخواهند داشت.

    برخی از مدعیان شفاقیت که از سال گذشته برای تخریب رقیبان خود چیزی کم نگذاشتند بدانند که این رفتار هم به دور از دین و دیانت است و هم به دور از انصاف و هم به دور از تبعیت از ولایت است.

    «بامردم» همچون همیشه قضاوت را به مردم می سپارد…

    2017 02 26 19 35 10 - از عدم هماهنگی با سیاستگذاران کانال تا سیاسی کاری و ادعای شفافیت! - استعفا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.