شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اجازه تصرف غیرقانونی اراضی ملی را نمی دهیم
    08 اسفند 1395 - 21:22
    شناسه : 39338
    0

    فرماندار لاهیجان با بیان اینکه اجازه تصرف غیر قانونی اراضی ملی رادر لاهیجان نمی دهیم، گفت: ذره بین نظارت جهاد کشاورزی و امور اراضی در لاهیجان وسیع است. به گزارش «بامردم»، سیدمحمدی احمدی فرماندار لاهیجان در خصوص وضعیت اراضی ملی در این شهرستان، اظهار کرد: رهبر انقلاب با اشرافیت کامل به مسایل مختلف در حفظ اراضی […]

    پ
    پ

    ستاد بحران شهرستان لاهیجان 1 - اجازه تصرف غیرقانونی اراضی ملی را نمی دهیم -

    فرماندار لاهیجان با بیان اینکه اجازه تصرف غیر قانونی اراضی ملی رادر لاهیجان نمی دهیم، گفت: ذره بین نظارت جهاد کشاورزی و امور اراضی در لاهیجان وسیع است.

    به گزارش «بامردم»، سیدمحمدی احمدی فرماندار لاهیجان در خصوص وضعیت اراضی ملی در این شهرستان، اظهار کرد: رهبر انقلاب با اشرافیت کامل به مسایل مختلف در حفظ اراضی ملی و منابع طبیعی تأکید کرده اند.

    وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: دولت تدبیر و امید هم در راستای حفظ اراضی ملی و منابع طبیعی طبق فرمایشات مقام معظم رهبری گام برداشته و تأکیداتی داشته است.

    فرماندار لاهیجان با تأکید براینکه باهرگونه تصرف اراضی ملی در لاهیجان برخورد می کنیم، اضافه کرد: اکیپ های مختلف در سطح شهرستان فعالیت های عمرانی، حوزه اراضی و محیط زیست را رصد می کنند.

    وی با اشاره به اینکه ذره بین نظارت جهاد کشاورزی و امور اراضی در لاهیجان وسیع است، تصریح کرد: با فعالیت شبانه روزی اکیپ هایی از این نهادهای ذیربط و متولیان امر از اراضی ملی و منابع طبیعی به دقت حراست می شود.

    احمدی با بیان این مطلب که اطلاعات مردمی یکی از شاخص های برخورد با تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی است، اضافه کرد: مردم با دقت خود می توانند در این راستا به ما کمک کنند.

    فرماندار لاهیجان با تأکید براینکه اجازه تصرف غیر قانونی اراضی ملی و منابع طبیعی را در لاهیجان نمی دهیم، اظهار کرد: با افرادی که خارج از قانون و مقررات دست به تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی بزنند با مر قانون برخورد می شود.


     منبع: کاسپین | انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.