شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آقای رئیس با افتخارات کسب‌شده سلفی می گیرید و بر زخممان نمک می‌پاشید
    10 اسفند 1395 - 0:01
    شناسه : 39707
    0

    کمی بنشینیم دور سفره فرهنگ و هنر شهرستان، سفره‌ای که غذایش زخم است و مزه‌اش نمک، هنرمندانی که با تمام توان سعی کردند دغدغه مردم را به عرصه نمایش بگذارند و خود دغدغه‌های فراوان داشتند. اختصاصی بامردم | مرتضی عالم از هنرمندان شهرستان آستانه‌اشرفیه در یادداشتی به اظهارنظر منتسب به رئیس اداره فرهنگ و ارشاد […]

    پ
    پ

    عالم - آقای رئیس با افتخارات کسب‌شده سلفی می گیرید و بر زخممان نمک می‌پاشید - آستانه اشرفیه

    کمی بنشینیم دور سفره فرهنگ و هنر شهرستان، سفره‌ای که غذایش زخم است و مزه‌اش نمک، هنرمندانی که با تمام توان سعی کردند دغدغه مردم را به عرصه نمایش بگذارند و خود دغدغه‌های فراوان داشتند.

    اختصاصی بامردم | مرتضی عالم از هنرمندان شهرستان آستانه‌اشرفیه در یادداشتی به اظهارنظر منتسب به رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان درباره عدم اخذ مجوز فعالیت هنری توسط سپاه از اداره مطبوع خود واکنش نشان داد و گفت: آقای رئیس با افتخارات کسب‌شده سلفی میگیرید و بر زخممان نمک می‌پاشید.

    «امیدوارم مسئولین فرهنگی توجه داشته باشند که چه می‌کنند؛ چراکه با مسائل فرهنگی نمی‌شود شوخی و بی‌ملاحظگی کرد.»

    مقام معظم رهبری ـ ١٣٩٢

    کمی بنشینیم دور سفره فرهنگ و هنر شهرستان، سفره‌ای که غذایش زخم است و مزه‌اش نمک، هنرمندانی که با تمام توان سعی کردند دغدغه مردم را به عرصه نمایش بگذارند و خود دغدغه‌های فراوان داشتند.

    آقای محترم رئیس کمی به خود بیایید بارها خدمتتان حضوراً عرض کردم (دور دیگی که خودتان پختید دنبال آشپز دیگری نگردید)

    قصدم از برداشتن قلم دشمنی نیست بلکه علاقه ایست که به شما دارم و احساس می‌کنم با عرایض اخیرتان کمی علاقه‌مان را لکه‌دار کردید.

    هیچ با خود فکر کرده‌اید که چرا همین هنرمندان به همان نهاد مقدّسی روی آوردند که البته از نظر جنابتان اشتباه است؟

    خدمتتان خواهم گفت، راستی کمی نمک بپاشید به زخممان…

    درست زمانی که از افتخارات همین هنرمندان داشتید برای خودتان رزومه جمع‌آوری می‌کردید و در سایت‌های مختلف غرق مصاحبه شده بودید، عدّه‌ای از هنرمندان این شهر برای رفتن به فستیوال‌های مختلف به دنبال هزینه ایّاب و ذهاب سرگردان ادارات بودند تا بتوانند خود را به جشنواره برسانند و دست پر به شهرشان برگردند امّا دریغ از آنکه قبل از رسیدنشان مسئول مربوطه اعتنایی نمی‌کند و فقط با افتخارات کسب‌شده سلفی خبری می‌گیرد تا گزارشی دروغین را از آن خود کند.

    این بار بجای نمایش کمی زخم‌هایمان را مشاهده کنید.

    از وضعیت تنها سالن آمفی‌تئاتر بگویم یا از ایفای نقش مدیریتی شما در شهرستان؟

    از هنرهای در خانه بیتوته شده بگویم یا از بی‌توجه ای‌ها؟

    بجای تشکر از این نهاد که زحمت‌های شما را به عهده گرفت علیه‌اش حرف می‌زنید؟

    اصلاً بگویید در این چند سالی که شما سکّان دار اداره ارشاد بودید چه حمایتی از گروه‌های قانونی فرهنگی و هنری شده؟ اگر شده اسم ببرید تا بدانیم و اگر نشده وامصیبتا …

    کمی نمک بپاشید به زخممان…

    آری رئیس جان، شهرستان آستانه هنرمندانی دارد از جنس انقلابی، هنرمندانی که برای شهر و استان و کشورشان خود را به آب و آتش زده‌اند، هنرمندانی که دغدغه رهبر و مردمشان را دغدغه خود می‌دانند.

    حال همان نهادی که شما از تخلفش گله‌مندید بنا به وظیفه ذاتی‌اش درست در بزنگاه با آغوشی باز از هنرمندان انقلابی شهرش استقبال کرد و کاری را به اجرا درآورد به اسم «عقیله العرب» که نظیرش را ندیده بودید و با خبر باشید که کارهای جدیدی هم در راه است…

    آقای متولی فرهنگ و هنر، بر کرسی نشسته‌اید تا مدیریت کنید و منویات رهبری را چشم‌انداز راهتان قرار دهید، لطفاً سطر اول مطلبم (فرمایش معظم له) را بارها بخوانید شاید فرجی شد.


    پایگاه خبری تحلیلی با مردم :انتشار مطالب خبری و یادداشت های دریافتی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

    ثبت دیدگاه

    1 دیدگاه برای “آقای رئیس با افتخارات کسب‌شده سلفی می گیرید و بر زخممان نمک می‌پاشید”
    1. درود بر تو ای اصولگرای مستقل حامی دولت

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.