پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41445 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • همایش رایگان یوگا ویژه بانوان در آستانه اشرفیه برگزار می شود
    10 اسفند 1395 - 23:09
    شناسه : 39940
    1

    همایش رایگان یوگا ویژه بانوان در شهرستان آستانه اشرفیه برگزار می شود. به گزارش «بامردم»، همایش رایگان یوگا ویژه بانوان چهارشنبه 11 اسفند سالجاری ساعت هشت و 30  دقیقه صبح در باشگاه آریاتن واقع در طبقه سوم پاساژ پارادایس آستانه اشرفیه برگزار می شود. لازم به ذکراست این کلاس برای عموم بانوان آزاد و رایگان […]

    پ
    پ

    همایش رایگان یوگا ویژه بانوان در شهرستان آستانه اشرفیه برگزار می شود.

    به گزارش «بامردم»، همایش رایگان یوگا ویژه بانوان چهارشنبه 11 اسفند سالجاری ساعت هشت و 30  دقیقه صبح در باشگاه آریاتن واقع در طبقه سوم پاساژ پارادایس آستانه اشرفیه برگزار می شود.

    لازم به ذکراست این کلاس برای عموم بانوان آزاد و رایگان است و بانوان محترم می بایست برای یکرنگیه بیشتر از پوشش لباس های روشن ترجیحاسفید استفاده کنند.

    به گزارش «بامردم»،در دنیا یکی از پیشرفته ترین ورزش ها یوگا است که در تمامی ابعاد زندگی افراد کارایی دارد. انجام تمرینات یوگا در سلامت جسمی و بدنی افراد موثر و سلامت روح و روان را بهبود می بخشد و افراد را در همه زمینه ها از جمله ارتباطی، تغذیه ای و آموزشی کمک می کند.

     از همه عزیزانی که مایل به حضور در این برنامه هستند دعوت می شود تا با شرکت در این جلسه روزی عالی را برای جسم و روح خود بسازند.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.