جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41363 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دولت حق خودش را در بحث مطالبات چایکاران داده است | کار بی سابقه در این راستا توسط دولت تدبیر و امید صورت گرفته است
    11 اسفند 1395 - 0:26
    شناسه : 39954
    0

    فرماندار لاهیجان با تأکید براینکه دولت حق خودش را در بحث مطالبات چایکاران داده است، تصریح کرد: کار بی سابقه در این راستا توسط دولت تدبیر و امید صورت گرفته است. به گزارش «بامردم»،  سید محمد احمدی نخست در مورد وضعیت اراضی ملی در شهرستان لاهیجان، اظهار کرد: لاهیجان از حجم بالایی از اراضی ملی […]

    پ
    پ

    احمدی فرماندار لاهیجان 3 - دولت حق خودش را در بحث مطالبات چایکاران داده است | کار بی سابقه در این راستا توسط دولت تدبیر و امید صورت گرفته است - احمدی فرماندار

    فرماندار لاهیجان با تأکید براینکه دولت حق خودش را در بحث مطالبات چایکاران داده است، تصریح کرد: کار بی سابقه در این راستا توسط دولت تدبیر و امید صورت گرفته است.

    به گزارش «بامردم»،  سید محمد احمدی نخست در مورد وضعیت اراضی ملی در شهرستان لاهیجان، اظهار کرد: لاهیجان از حجم بالایی از اراضی ملی برخوردار است و دولت تدبیر و امید نیز به جد پیگیر حفظ و حراست از اراضی ملی و منابع طبیعی است.

    وی با تأکید براینکه به شدت با متصرفین اراضی ملی در لاهیجان برخورد می شود، اضافه کرد: برخورد با متصرفین اراضی ملی یک وظیفه مهم است زیرا اراضی ملی ذخیره ای از بیت المال است و تصرف آن دست درازی به بیت المال است.

    فرماندار لاهیجان با اشاره به اتخاذ پیش بینی های لازم در برخورد با متصرفین اراضی ملی، تصریح کرد: تمامی دستگاه های ذیربط از جمله منابع طبیعی و جهاد کشاورزی در حوزه نظارت بر اراضی گشت های سیار دارند و به جد با تصرف اراضی ملی برخورد می شود.

    احمدی با بیان اینکه اراضی ملی در روستاها نیز زیر ذره بین نظارت قرار دارند، اضافه کرد: دهیاری ها هم در روستاهای شهرستان لاهیجان پای کار هستند و در بحث برخورد با تصرف اراضی ملی فعال اند.

    فرماندار لاهیجان در ادامه با اشاره به مطالبات چایکاران، تصریح کرد: تمام تلاش دولت پرداخت حقوق چایکاران، برنج کاران و در مجموع کشاورزان نه تنها در گیلان بلکه در سراسر کشور است.

    وی با بیان اینکه امروز صبح بنده در استانداری پیگیر بحث مطالبات چایکاران بودم، اضافه کرد: پیگیر مطالبات چایکاران هستیم و اقدامات خوبی هم در این راستا صورت گرفته است.

    فرماندار لاهیجان با تأکید براینکه دولت حق خودش را در بحث مطالبات چایکاران داده است، تصریح کرد: کار بی سابقه در این راستا توسط دولت تدبیر و امید صورت گرفته است.

    احمدی با اشاره به پرداخت۹۱درصد از مطالبات چایکاران، از پرداخت ۹درصد باقیمانده مطالبات آنها تا پایان سال ۹۵خبرداد و اضافه کرد: ۹درصد از مطالبات چایکاران باقیمانده است که پرداخت خواهد شد.

    فرماندار لاهیجان در خاتمه اظهار کرد: سازمان چای هم در این راستا قول شب عید را داده است و این سازمان باید بر اساس مقررات عمل کرده و مطالبات چایکاران رابه شکل کامل پرداخت کند.


    منبع: کاسپین | انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.