پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41445 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • در جنگ نرم مومنان را با چوب تعصب و تحجر طرد می کنند/ بخش اعظمی از شرکت های شهرک صنعتی رودسر تعطیل شده است
    03 اردیبهشت 1395 - 17:56
    شناسه : 4001
    0

    امام جمعه رودسر با اشاره به موضوع اقتصاد مقاومتی از مسئولان خواست تا به منابع کوچک و متوسط بیشتر کمک کنند و افزود: بخش اعظمی از شرکت های شهرک صنعتی رودسر تعطیل شده است و از این ظرفیت به درستی استفاده نمی شود به گزارش خبرنگار خبرگزاری بامردم از رودسر، حجت الاسلام محمدعلی دستجردی ظهر […]

    پ
    پ

    دستجردی-امام-جمعه-رودسر

    امام جمعه رودسر با اشاره به موضوع اقتصاد مقاومتی از مسئولان خواست تا به منابع کوچک و متوسط بیشتر کمک کنند و افزود: بخش اعظمی از شرکت های شهرک صنعتی رودسر تعطیل شده است و از این ظرفیت به درستی استفاده نمی شود

    به گزارش خبرنگار خبرگزاری بامردم از رودسر، حجت الاسلام محمدعلی دستجردی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرس رودسر اظهار کرد: تمام زندگی مبارزه و امتحان است و هر نقص و کمبودی نوعی امتحان می باشد.

    وی با بیان اینکه مومنین بیش از سایر انسان ها مورد آزمایش و امتحان قرار می گیرند افزود: باید به یقین برسیم که این دنیا محل استقرار دائمی نیست.

    امام جمعه رودسر به  جنگ نرم دشمنان بر علیه نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: اگر زمانی تنها با لشگرکشی به فتح کشورها می پرداختند، امروز دیگر لشگر کشی برای آن ها جواب نمی دهد و با تغییر در هویت دینی و فرهنگی جوانان ما سعی در رسیدن به اهداف خود دارند.

    دستجردی با اشاره به اینکه برای مقابله با جنگ نرم نیاز به تربیت جوانان مصمم و مطیع اسلام و ولایت فقیه داریم افزود: باید واقعیت ها را به جوانان انتقال دهیم و در نظر داشته باشیم که در جنگ نرم برخی مومنان را با چوب تعصب و تحجر طرد می کنند.

    وی با اشاره به سفر رییس جمهور آمریکا به منطقه گفت: اوباما گفته است ما برجام را برای دو دستگی و تفرقه در ایران اجرا کردیم و اکنون هم آمریکایی ها می گویند نمی توانیم برای اجرای برجام تضمینی ارائه دهیم.

    خطیب نماز جمعه رودسر خطاب به مسئولین آمریکایی گفت: آنان بدانند مردم ایران شجاعت دارند و زیر سلطه کسی قرار نمی گیرند و البته خداوندی دارند که در وقایعی همانند طبس آنان را رسوا کرده است.

    وی با اشاره به موضوع اقتصاد مقاومتی از مسئولان خواست تا به منابع کوچک و متوسط بیشتر کمک کنند و افزود: بخش اعظمی از شرکت های  شهرک صنعتی رودسر تعطیل شده است و از این ظرفیت به درستی استفاده نمی شود.

    دستجردی گریزی هم به سایت نفتی رودسر زد و افزود: برخی کم لطفی ها سبب شده کار این پروژه عظیم رها شود و عملا حرکت مثبتی را برای راه اندازی آن شاهد نیستیم.

    امام جمعه رودسر همچنین از شورای شهر رودسر خواست تا از تجربیات مشاوران و متخصصان در زمینه های مختلف بهره ببرند و در کنار آن مراقب باشند کارها سیاسی نشود.

    انتهای خبر/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.