×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

تشکر کارگران شهرداری از شهردار لاهیجان 2 - تشکر کارگران شهرداری از شهردار لاهیجان + تصاویر - تشکر کارگران شهرداری از شهردار لاهیجان
کارگران زحمتکش شهرداری لاهیجان در دیدار حضوری از شهردار لاهیجان تشکر کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لاهیجان به «بامردم»،، پاکبانان و کارگران خدوم و زحمتکش شهرداری لاهیجان پس از دریافت مطالبات و عیدی خود، با شعور و شعف خاصی به دیدار حضوری با مهندس سعید آگشته، شهردار لاهیجان رفتند و از نزدیک از شهردار لاهیجان بابت دریافتی ها تشکر و قدردانی نمودند.
گفتنی است این قشر زحمتکش در بارش برف اخیر بدون چشم داشت و با تعصب و غیرت خاصی به پاکسازی معابر و پیاده روهای سطح شهر پرداخته بودند که زحمات و تلاشهای آنها از دید شهردار لاهیجان دور نمانده و با پرداخت قسمت اعظم مطالبات خستگی چندماه تلاش شبانه روزی شان از تن بیرون شد.
همچنین شهردار لاهیجان در این دیدار دوستانه گفت: در بعضی از کشورها به شغل رفتگری مهندسی پاکیزگی می گویند. چون بهداشت مردم و شهروندان را آنها تامین می کنند.
سعید آگشته افزود: در همه جای دنیا انداختن زباله جریمه دارد ولی در کشور ما رعایت نمی شود که باعث می شود زحماتی که قشر زحمتکش پاکبان متحمل می شوند، کمتر دیده شود. امیدوارم قانون گذار به لباس نارنجی مقدس و محترم شما احترام بیشتری بگذارد.

تشکر کارگران شهرداری از شهردار لاهیجان 1 - تشکر کارگران شهرداری از شهردار لاهیجان + تصاویر - تشکر کارگران شهرداری از شهردار لاهیجان تشکر کارگران شهرداری از شهردار لاهیجان 6 - تشکر کارگران شهرداری از شهردار لاهیجان + تصاویر - تشکر کارگران شهرداری از شهردار لاهیجان تشکر کارگران شهرداری از شهردار لاهیجان 5 - تشکر کارگران شهرداری از شهردار لاهیجان + تصاویر - تشکر کارگران شهرداری از شهردار لاهیجان تشکر کارگران شهرداری از شهردار لاهیجان 4 - تشکر کارگران شهرداری از شهردار لاهیجان + تصاویر - تشکر کارگران شهرداری از شهردار لاهیجان تشکر کارگران شهرداری از شهردار لاهیجان 3 - تشکر کارگران شهرداری از شهردار لاهیجان + تصاویر - تشکر کارگران شهرداری از شهردار لاهیجان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.