جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • گیلان میزبان چهره های سیاسی برای حمایت از «لیست امید»
    04 اردیبهشت 1395 - 5:53
    شناسه : 4078
    0

    با مردم/ گروه سیاسی: زمان تبلیغات نامزدهای دوره دوم انتخابات مجلس دهم از روز پنج شنبه، دوم اردیبهشت آغاز شد و مانند همه گروه ها و جریان های سیاسی، اصلاح طلبان گیلان نیز با دو نامزد برای کسب ۳ کرسی باقی مانده در سطح استان، حضوری فعال و پررنگ در انتخابات ۱۰ اردیبهشت دارند. از سوی […]

    پ
    پ

    ستاد-ائتلاف-فراگیر-اصلاح-طلبان-705x498

    با مردم/ گروه سیاسی: زمان تبلیغات نامزدهای دوره دوم انتخابات مجلس دهم از روز پنج شنبه، دوم اردیبهشت آغاز شد و مانند همه گروه ها و جریان های سیاسی، اصلاح طلبان گیلان نیز با دو نامزد برای کسب ۳ کرسی باقی مانده در سطح استان، حضوری فعال و پررنگ در انتخابات ۱۰ اردیبهشت دارند.

    از سوی کارگروه هماهنگی امور استان‌های شورای عالی سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان کاندیدای لیست امید برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی،محمد صادق حسنی از رشت و منوچهر جمالی هم کاندیدای مورد حمایت این طیف در رودبار اعلام شده است. همچنین معرفی شده است.

    نخستین برنامه اصلاح طلبان با حضور محمدرضا عارف رئیس بنیاد امید ایرانیان و نماینده اول تهران در مجلس دهم، روز یکشنبه ساعت ۱۰ صبح در سالن تختی مجموعه ورزشی عضدی رشت برگزار خواهد شد.

    گفته می شود عارف پس از این برنامه و در مسیر بازگشت به تهران بازدیدی هم از ستاد انتخاباتی منوچهر جمالی در رودبار خواهد داشت.

      بر اساس اعلام شورای عالی سیاست گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان کشور، گیلان پس از سخنرانی نفر اول انتخابات تهران، میزبان دیگر چهره های سرشناس سیاسی نیز خواهد بود.

    بر این اساس، دوشنبه ۶ اردیبهشت غلامحسین کرباسچی، سه شنبه ۷ اردیبهشت علی صوفی و چهارشنبه هشتم اردیبهشت که آخرین روز تبلیغات انتخاباتی است هم محمدرضا خاتمی به گیلان سفر خواهند کرد.

    هنوز جزئیات بیشتر در خصوص زمان و مکان دقیق این برنامه ها اعلام نشده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.