×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

سعید آگشته شهردار لاهیجان 3 - زندگي در هواي پاك اولين حق طبيعي هر انسان است - اخبار لاهیجان

شهردار لاهیجان در روز درختکاری گفت: شرایط زندگی در هوای پاک اولین حق طبیعی هر انسان است. از این رو با توسعه فضای سبز و پاکیزه نگهداشتن محل زندگی خود می توان نقش به سزایی در بهبود شرایط و کیفیت یک زندگی سالم ایفا کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لاهیجان به «بامردم»، سعید آگشته شهردار لاهیجان با بیان اینکه همه ما در قبال شرایط زندگی نسل های آینده مسئول هستیم، افزود: روز درختکاری فرصت مناسبی است که به فضای سبز محل زندگی خود اهمیت بیشتری دهیم.
آگشته گفت : روزهای پایان سال فرصت مناسبی است که با دستی پر به استقبال بهار برویم و روزدرختکاری یکی از فرصت هایی است که نباید از کنار آن به سادگی گذشت، از این رو شهرداری لاهیجان نیز با کاشت ۳هزار اصله نهال به وسعت فضای سبز شهر افزوده است.
شهردار لاهیجان توجه به امرفضای سبز را یکی از دغدغه های اصلی شهرداری لاهیجان برشمرد و ادامه داد: شهرداری لاهیجان با حفظ و ایجاد فضای سبز شهری در تلاش است که در کنار زیبایی طبیعی شهر، تنوع گیاهان و درختان این شهر و همچنین با ایجاد فضاهای سبز مهندسی شده و اصولی، کیفیت زندگی سالم را در این شهر گسترش دهد.
وی توسعه سرانه فضای سبز و پارک های محلی را پیش بینی کرد و افزود: به همین منظور تیم مدیریت شهری احداث پارک حاجی آباد به مساحت ۱۵ هکتار را در دستور کار قرار داده و باغ نارنج به مساحت ۷/۱ هکتار و پارک دانشجو به مساحت ۱۵۰۰ مترمربع را احداث و قابل بهره برداری نموده است.
شهردار لاهیجان گفت: در هفته اخیر در محل هایی که به علت پوسیدگی و بارش برف منجر به قطع درختان شده بود، عملیات جایگزینی درختان آغاز شده و این روند در هفته جاری ادامه خواهد داشت.
آگشته در پایان سخنان خود ابراز امیدواری نمود که آشتی انسان با طبیعت بیش از پیش گردد و انسان با شکرگذاری از خداوند متعال در حفظ و نگهداری این نعمت های الهی تلاش نماید و از همشهریان لاهیجی دعوت نمود تا با مشارکت خود در این روز، شرایط زندگی در زمینی پاک را برای نسل های آینده فراهم آورند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.