یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41469 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • باید تدابیری اتخاذ شود تا تعداد کشتگان جاده‌ای ما کم شود + تصاویر
    15 اسفند 1395 - 13:56
    شناسه : 40914
    0

    شورای هماهنگی ترافیک شهرستان صبح دیروز در سالن اجتماعات فرمانداری آستانه اشرفیه تشکیل جلسه داد . به گزارش «بامردم»، صبح دیروز جلسه شورای هماهنگی ترافیک به ریاست مهندس رحیم حیدری گلرودباری فرماندار آستانه اشرفیه و با حضور اعضای ذیربط در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید .  در این جلسه شهردار آستانه اشرفیه ، رییس پلیس […]

    پ
    پ

    حیدری فرماندار آستانه اشرفیه 2 - باید تدابیری اتخاذ شود تا تعداد کشتگان جاده‌ای ما کم شود + تصاویر -

    شورای هماهنگی ترافیک شهرستان صبح دیروز در سالن اجتماعات فرمانداری آستانه اشرفیه تشکیل جلسه داد .

    به گزارش «بامردم»، صبح دیروز جلسه شورای هماهنگی ترافیک به ریاست مهندس رحیم حیدری گلرودباری فرماندار آستانه اشرفیه و با حضور اعضای ذیربط در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید .

     در این جلسه شهردار آستانه اشرفیه ، رییس پلیس راهور شهرستان ، فرمانده پلیس راه محور رشت لاهیجان و دیگر اعضا گزارشی از آخرین وضعیت ترافیکی ارائه نمودند و پس از تبادل نظر تصمیمات لازم در خصوص چگونگی برنامه ریزی جهت نهایی نمودن طرح ترافیک نوروزی شهرستان اتخاد گردید .

    مهندس حیدری فرماندار آستانه‌اشرفیه در پایان نشست نیز از اعضای شورای ترافیک شهرستان بابت توفیقات کسب شده و کاهش تلفات جاده‌ای در شهرستان آستانه‌اشرفیه تقدیر و تشکر نمود و گفت بر اساس آماری که سرهنگ صفاری مسئول راهور رشت لاهیجان  ارائه دادند تعداد کشتگان جاده‌ای در حوزه آستانه‌اشرفیه از۳۹ نفر در سال ۹۴ به ۲۹ نفر در سال جاری رسیده شده است.

    وی بابیان اینکه تعداد کشته‌شدگان جاده‌ای ۱۰ نفر کمتر از سال قبل بوده است افزود : اگرچه کاهش ۱۰ نفر هم برای ما  خوشحال‌کننده است ولی از طرفی دیگر تعداد ۲۹ نفر کشته جاده‌ای در حوزه شهرستان ،عدد بسیار زیادی است .

    حیدری با تأکید بر این نکته که باید تدابیری اتخاذ شود تا تعداد کشتگان جاده‌ای ما کم شود اظهار کرد :  باید تمهیدات لازم را به کار ببندیم تا به حداقل یا صفر برسانیم .

    وی ادامه داد: راه‌کارهای لازم برای کاهش مرگ‌ومیر جاده‌ای  موردبررسی قرار گرفته و با نصب  چند سرعت‌گیر و سرعت کاه و موضوعات مختلف دیگردر دستور کار شورای ترافیک شهرستان قرار گیرد تا اجرایی شود.

    فرماندار آستانه‌اشرفیه با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز اشاره کرد :  ضرورت  دارد که  از ۱۵ اسفندماه  تمام عملیات کنده‌کاری در سطح شهرستان متوقف و فقط به اصلاح مواردی که نیاز است پرداخته بشود که این مورد در مصوبات جلسه نیز تأکید شود. در این نشست تصریح‌شده که موضوع بسته شدن مسیر خیابان اصلی  به‌عنوان راه‌کار اولیه مدنظر قرار نگیرد و در این مورد مسائل کارشناسی بشود اگر راهی به‌جز بسته شدن معابر نیست این کار انجام گیرد.

    حیدری بابیان اینکه بجای مسدود کردن جاده اصلی  باید بتوانیم  با کار کارشناسی مسیرهای که می‌تواند مسافر به داخل شهرستان بیاید و خرید و زیارت و بعد سایر امور خود را انجام دهد خاطرنشان کرد : باید برای مسافر تمهیدات لازم را فراهم کنیم  و فقط مسافر به شهر ما نزدیک بشود و از مبادی ورودی شهر به مبادی خروجی شهر هدایت بشود و شهرستان دستاوردی از مسافر نداشته باشد .

    در پایان فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه به بخشداران دستور دادند تا از ظرفیت دهیاران برای اقدام جهادی جهت آشکارسازی علایم رانندگی در جاده استفاده نمایند .

    IMG 7529 - باید تدابیری اتخاذ شود تا تعداد کشتگان جاده‌ای ما کم شود + تصاویر - IMG 7532 - باید تدابیری اتخاذ شود تا تعداد کشتگان جاده‌ای ما کم شود + تصاویر - IMG 7510 - باید تدابیری اتخاذ شود تا تعداد کشتگان جاده‌ای ما کم شود + تصاویر -

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.