یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41469 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • وحدت و همدلی جزئی از تاریخ پیروزهای کشور است | راهیان نور باید پیام آور وحدت رویه و گفتمان امنیت باشند
    15 اسفند 1395 - 23:29
    شناسه : 41040
    0

    کاروان های راهیان نور باید نسل های جدید را با فداکاری و ایثار رزمندگان دوران دفاع مقدس آشنا کنند و پیام آور وحدت رویه و گفتمان امنیت باشند. به گزارش «بامردم»، سیدمحمد احمدی عصر یکشنبه در جلسه راهیان نور و چگونگی برگزاری یادواره شهدای شهرستان لاهیجان افزود:کاروان های راهیان نور نسل جوان را با همدلی […]

    پ
    پ

    احمدی

    کاروان های راهیان نور باید نسل های جدید را با فداکاری و ایثار رزمندگان دوران دفاع مقدس آشنا کنند و پیام آور وحدت رویه و گفتمان امنیت باشند.

    به گزارش «بامردم»، سیدمحمد احمدی عصر یکشنبه در جلسه راهیان نور و چگونگی برگزاری یادواره شهدای شهرستان لاهیجان افزود:کاروان های راهیان نور نسل جوان را با همدلی و همزبانی در دوران دفاع مقدس و همبستگی بین نیروهای مسلح و اقشار مختلف مردم در آن زمان آشنا می کنند تا آنان بطور عینی ببینندکه چگونه در آن دوران همه اقشار با هدف دفاع از حریم اسلام و کشور از مرزهای ایران دفاع کردند.
    وی خاطرنشان کرد: با اعزام این کاروان ها و پیدا کردن درک و شناخت نسل جدید نسبت به حافظان امنیت کشور در آن زمان ، این نسل در فضاها و صحنه های دفاع مقدس قرار می گیرند.
    فرماندار لاهیجان تصریح کرد: امروز باید از نعمت آزادی که جامعه ما از آن برخودار است و اتقاقات خوبی که با وحدت رویه در کشور درحال رخ دادن است را قدر بداریم و بدانیم که با همین وحدت رویه است که تفکر انقلاب به جهان صادر می شود و محصول آن همین گفتمان امنیتی است که در کشور وجود دارد.
    وی با تاکید بر داشتن وحدت و همدلی مورد تاکید امام راحل و مقام معظم رهبری اظهارداشت: وحدت و همدلی جزئی از تاریخ پیروزهای کشور است و حضور جوانان در صحنه های نبرد در جنوب و غرب کشور رابطه نسل ها را بیشتر می کند و موجب ارتباط بین نسل ها خواهد شد و جوانان را با جذابیت خاک آشنا می کند آنان از صحنه کارزار و حق و باطل درک عینی و درستی پیدا خواهند کرد.
    احمدی گفت: آشنایی جوانان با روحیه انقلابی نسل های گذشته که جانانه برای دفاع از کشور خود دفاع کرده و با خدای خود معامله کردند می تواند در انتقال فرهنگ ایثار و گذشت به جوانان موثر باشد.
    وی ادامه داد: اهمیت راهیان نور همین بس که جوانان کشور از مظلومیت جوانان و رزمندگان دوران دفاع مقدس مطلع می شوند و می بینند که امروز هنوز دنبال بقایای این عزیزان دوران دفاع مقدس هستیم و درمی یابند که این فداکاری در سایه وحدت و همدلی بود که مردم ایران به تنهایی در مقابل 40کشور و ابرقدرت ها در جنگ تحمیلی ایستادند.
    فرماندار لاهیجان با اشاره به برگزاری یادواره شهدای لاهیجان در پنجشنبه نوزدهم اسفندماه جاری خاطرنشان کرد: ساختار منظم و محکمی در شهرستان لاهیجان وجود دارد و بر اساس این ساختار و هماهنگی یادواره شهدا برگزار و نیروهای داوطلب تحت پوشش راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام می شوند.

    در این جلسه همچنین سرهنگ پاسدار ناصر پورکریمی فرمانده سپاه لاهیجان نیزگفت: شهدا سرمایه های عظیم کشور ما هستند و مردم ایران حاضرند که برای حفظ این سرمایه ها جانشان را از دست بدهند ولی سرمایه و عزتشان را حفظ کنند.
    وی افزود: امروز مردم کشور فرهنگ شهید و شهادت را پذیرفته اند و به مقام شامخ شهدای جنگ تحمیلی احترام زیادی قائل هستند و در روستاها برای برگزاری یادواره شهدا مسابقه می دهند.
    وی تصریح کرد: اعزام کاروان راهیان نور از شهرستان لاهیجان در 26اسفند ماه صورت می گیرد و برای اعزام 560نفر برنامه ریزی شده است که لازم است همه دستگاههای اداری و اصناف در این امر همکاری کنند .
    عصر یکشنبه جلسه ای با حضور مسوولان ادارات شهرستان لاهیجان به منظور چگونگی برگزاری مراسم یادواره 650شهید شهرستان لاهیجان و اعزام کاروان راهیان نور در فرمانداری شهرستان لاهیجان برگزارشد


    منبع: ایرنا | انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.