×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بامردم از رشت جلسه شورای گفتگوی استان گیلان به ریاست استاندارگیلان  تشکیل و رسمیت یافت.


نجفی استاندار گیلان در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی اذعان کردند :همه باید در اجرای اقتصاد مقاومتی سهیم باشند و نباید فقط از دولت انتظار داشت بخش خصوصی باید زبانی رساتر از دولت داشته باشد

وی در ادامه گفت:تجاری سازی ، نوآوری و اقدامات پژوهشی شرکت های دانش بنیان از مهمترین این قدامات است

در ادامه جلسه قاسم رضائیان رییس اتحادیه صادرکنندگان و بازرگانان و رییس کمسیون کشاورزی استان ضمن تقدیر و تشکر از دولت و استاندارگیلان  اعلام داشت: تولید چای در سال گذشته از نظر کیفی رشد خوبی داشته و مصرف کنندگان نیز غالبا اظهار رضایت نموده اند و تقریبا تمام تولید سال ۹۴ به فروش رسیده.

وی در ادامه از استاندار درخواست نمود با توجه به سفارش مقام معظم رهبری به مصرف تولیدات داخلی و نیز دستور رییس جمهور متاسفانه وزارت خانه ها و دوایرر دولتی هنوز از چایهای خارجی استفاده می کنند .

رییس اتحادیه صادرکنندگان  گیلان  در پایان  پیشنهاد نمود  استان گیلان به عنوان استان الگو به تمام ادارات کل معرفی شود که از چای ایرانی استفاده نمایند . چرا که  ۹۵ درصد چای خالص طبیعی ایرانی در گیلان تولید می شود. که مورد موافقت استاندار و اعضای شورای گفتگو قرار گرفته و مصوب شد که به سایر ارگانها اعلام و از این پس  از چای خالص طبیعی ایرانی استفاده گردد.

photo_2016-04-23_19-06-38 photo_2016-04-23_19-08-33

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.